دبیر برگزاری هفته پارالمپیک استان تهران : یکی از برنامه های هفته پارالمپیک معرفی ورزشکاران به عموم جامعه است

شهرری(پانا)- رییس هیات و جمعی از ورزشکاران جانباز و معلول استان تهران به مناسبت روز ملی و هفته پارالمپیک با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۹۶۷۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دبیر برگزاری هفته پارالمپیک استان تهران : یکی از برنامه های هفته پارالمپیک معرفی ورزشکاران به عموم جامعه است

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

دبیر برگزاری هفته پارالمپیک استان تهران در حاشیه این مراسم اظهار داشت: به مناسبت دوازدهمین مراسم بزرگداشت روز ملی و هفته پارالمپیک ورزشکاران معلول و جانبازان استان تهران برای تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل در حرم مطهر ایشان گردهم آمدند.

حسین شهریاری با اشاره به اینکه امسال به مناسبت هفته پارالمپیک سی ویک عنوان برنامه در استان تهران برگزار می شود گفت : چهار هزار و پانصدورزشکار زن و مرد فعال در بیست وسه رشته ورزشی طی این هفته در برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی هیات ورزش جانبازان و معولان مشارکت خواهند داشت.

او یادآور شد: تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران پارالمپیک و پاراآسیایی، اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی در مدارس و دانشگاه‌ها با هدف معرفی ورزشکاران معلول و توانایی این افراد به عموم جامعه بخش از برنامه‌های هفته پارالمپیک در استان تهران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار