مراسم افتتاحیه کتابخانه خیرساز در دبیرستان عفاف کاشمربرگزار شد

کاشمر(پانا)-همزمان با سالگرد درگذشت مرحوم عبدالله نژاد کتابخانه خیرساز دبیرستان عفاف با حضور مدیریت آموزش و پرورش افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۶۷۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم افتتاحیه کتابخانه خیرساز در دبیرستان عفاف کاشمربرگزار شد

علی طاهریان ضمن اظهار شادمانی از حضور در جمع دانش آموزان ، دبیران و ضمن تشکر از سرکار خانم رمضانی مدیر هوشمند دبیرستان عفاف در رابطه با اقدام خدا پسندانه خانواده عبدالله نژاد گفت: این خانواده علاوه بر کتابخانه قرائت خانه دبیرستان را نیزتجهیز کرده که در واقع این دو امر لازم و ملزوم یکدیگرند.

وی افزود: چیزی که امروزه کمتر از گذشته به آن توجه میشود مسئله مهم کتاب و کتابخوانی است . توجه مستمر به کتاب ها و منابع هدفمند در کنار کتاب های درسی از ملزومات هر فرد و هر دانش آموز است.

حسن رمضانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تیز گفت: همه ما قبل از اینکه پزشک،مهندس و.. خوبی باشیم باید انسان خوبی باشیم زیرا که جامعه به انسانیت هم نیاز دارد.

وی در رابطه با مسابقه کتاب و کتابخوانی گفت: در روز های۱۵و ۱۶آذر ماه مسابقه ای همزمان با سالگرد درگذشت مرحوم مجتبی عبدالله نژاد مردی از دیار نویسندگان و ادیبان شریف ایران و مترجمین خبره کشور برگزار خواهد شد.
رمضانی افزود: امیدواریم شرایطی فراهم شود که کاشمر به عنوان پایتخت کتابخوانه ها نام گذاری شود .
در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از لطف بزرگ خانواده مرحوم و همچنین زحمات بی دریغ مدیر این دبیرستان هنرمند به رسم یادبود تقدیر نامه هایی به آنان تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار