به مناسبت گرامیداشت هفته ملی آزمایشگاه:

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش از آزمایشگاه دبستان شهید امیری بازدیدنمود

آب پخش،بوشهر(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت : مدارس باید بیش از گذشته به وسایل و امکانات آزمایشگاهی مجهز شده و دانش آموزان را به انجام آزمایش ترغیب کنند .

کد مطلب: ۹۶۷۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش از آزمایشگاه دبستان شهید امیری بازدیدنمود

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش: پژوهشسرای نخبگان با همکاری مدارس دانشمندان جوان، طوبی، آیندگان پارس، امام خمینی و شهید امیری برنامه ای ویژه ای در آزمایشگاه شهید امیری برگزار نمودند. این برنامه با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، لشکری مدیر پژوهشسرای نخبگان و امیری سرگروه علوم تجربی منطقه در ازمایشگاه دبستان پسرانه شهید امیری انجام پذیرفت.

انجام آزمایش در مدارس گامهای اولیه در فرایند ساخت و تولید و زمینه ساز برقراری ارتباط بین علو و فناوری محسوب می شود.11 تا 17آبان ماه به عنوان هفته آزمایشگاه نامگذاری شده است و هدف از این نامگذاری، توجه و تاکید به نقش و جایگاه آزمایشگاه مدارس در یادگیری مفاهیم علوم تجربی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بیان داشت: نقش و جایگاه آزمایش در درک مفاهیم علوم تجربی و کاریست آن در زندگی روزمره پرداختند و از دست اندر کاران برنامه تشکر و قدردانی نمودند.

اکرم پاپری عنوان نمود: مدارس باید بیش از گذشته به وسایل و امکانات آزمایشگاهی مجهز شده و دانش آموزان را به انجام آزمایش ترغیب کنند

گفتنی است دانش آموزان با ذوق و شوق هر چه تمام تر به انجام آزمایشات مهیج و جذاب پرداختند.

در پایان به تمامی دانش آموزان دست اندر کار به رسم یادبود هدایایی از طرف ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار