اولین مدرسه الکترونیکی آموزش از راه دور در استان اردبیل راه اندازی شد

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: اولین مدرسه الکترونیکی آموزش از راه دور در استان اردبیل راه اندازی شد.

کد مطلب: ۹۶۷۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین مدرسه الکترونیکی آموزش از راه دور در استان اردبیل راه اندازی شد

احمد ناصری اظهارکرد: مدرسه الکترونیکی آموزش از راه دور علم برتر ناحیه ۲ اردبیل برای اولین بار در استان اردبیل افتتاح شد.

او با بیان اینکه افتتاح مدرسه الکترونیکی آموزش از راه دور در راستای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت رسمی کشور و ارائه شیوه‌های نوین آموزش انجام شده است، افزود: راه اندازی اینگونه مدارس در استان اردبیل به منظور استفاده از ظرفیت‌های بالقوه در زمینه آموزش به شیوه نیمه حضوری با رویکرد الکترونیکی به منظور برقراری عدالت آموزشی به صورت تلفیقی افتتاح می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بر استفاده از سرویس‌های متنوع آموزش‌های مجازی آنلاین و آفلاین در راستای کیفیت بخشی به فعالیت‌های مدارس تاکید کرد.

ناصری همچنین ضمن تاکید بر برون سپاری اجرای آموزش‌ها با حفظ عنصر پاسخگویی در زمینه‌های ایجاد مدارس مجری، گفت: بایستی زمینه ایجاد زیر ساخت‌ها، سخت افزار‌ها، نرم افزار‌ها و تولید محتوای الکترونیکی به منظور ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و بهره گیری از شیوه‌های نوین آموزش از راه دور در استان فراهم شود.

او ضمن استقبال از توسعه مدارس الکترونیکی بعنوان مکمل نظام آموزش موجود اظهار داشت: زمینه همکاری و حمایت در تامین فضا، نیروی انسانی، نرم افزاری و استفاده از تمام ظرفیت‌های استان به منظور جذب بازماندگان از تحصیل به ویژه در مناطق محروم ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار