نشست شورای اداری اردکان فردا با حضور معاون رئیس جمهوری برگزار می شود

یزد(پانا) - فرماندار اردکان گفت : همزمان با سفر ریاست جمهوری به یزد جلسه شورای اداری شهرستان با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در فرمانداری اردکان برگزار خواهد شد و مسئولان ادارات در این جلسه به بیان مشکلات، چالش‌ها، درخواست‌ها، پیشنهاد‌ها و انتظارات خود خواهند پرداخت.

کد مطلب: ۹۶۶۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای اداری اردکان فردا با حضور معاون رئیس جمهوری برگزار می شود

"بهروز شهابی زاد" بر اطلاع‌رسانی مناسب و گسترده در تمامی سطح شهرستان برای اطلاع و حضور تمامی علاقه‌مندان در مراسم دیدار مردمی با رئیس‌جمهور تأکید کردو گفت:درسفر یک‌روزه هیات دولت به استان وشهرستان اردکان هیچ ارگان و مدرسه‌ای در شهرستان تعطیل نمی‌شود و همه همچنان به خدمت‌رسانی به مردم خواهند پرداخت.

"شهابی‌زاد " از افتتاح پروژه کارخانه احیا مستقیم مگامدول چادرملو با تولید محصول آهن اسفنجی و ظرفیت یک‌میلیون و ۵۵۰ هزار تن و با هزینه ۴۶۵ میلیارد تومان و ۸۳ میلیون یورو و اشتغال مستقیم ۸۳ نفر با حضور شخص رئیس‌جمهور و یا نمایندگان ایشان خبر داد. و افزود: پیش‌ازاین و در این راستا، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در رابطه با بحث بودجه در شهرستان حضور یافته و برآورد هزینه‌هایی که از محل دفتر ریاست جمهوری تأمین می‌شود انجام‌شده است.

وی در ادامه ضمن تأکید بر شرایط حساس اقتصادی و درنتیجه انتظارات به‌حق مردم از دولت گفت، تجهیز و تکمیل برخی پروژه‌ها در شهرستان به‌کندی صورت می‌گیرد که با توجه به توقعات مردم لازم است برای آن‌ها راه‌حل‌های منطقی و قابل‌اجرا تدوین و اجرا گردد. وی اظهار داشت: بی‌انصافی است اگر مقصر برخی انتظارات برآورده نشده مردم را دولت، شخص، گروه و یا حزب خاصی بدانیم.

ایشان با اشاره به اینکه اصلی‌ترین راه برون‌رفت کشور از مسائل، چالش‌ها و مشکلات موجود، وحدت، ایستادگی و مقاومت در پرتو سیاست‌های حکیمانه مقام معظم رهبری است یادآور شد: این مقاومت و ازخودگذشتگی یکی از ویژگی‌های فاخر مردم ایران است و همیشه نشان داده‌اند برای رسیدن به آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه ایستاده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار