یادواره شهدای دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار شد

ارومیه (پانا) - یادواره شهدای دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و با حضور دانش آموزان فعال در طرح شهید بهنام محمدی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۶۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار شد

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در این مراسم با اشاره به ویژگی های جوانان سال های اول انقلاب گفت: بصیرت و دشمن شناسی از مهمترین ویژگی جوانان و نوجوانان دهه اول انقلاب بود و در طول هشت سال دفاع مقدس با بهره‌گیری از این ویژگی دلاورانه و شهادت طلبانه در برابر زورگویی‌های دشمن بعثی تا پای جان ایستادگی کردند و ثمره این عقاید پاک موجب شد که آمریکا نتواند ملت ایران را به سازش و تسلیم وا دارد.

سرهنگ پاسدار تقی نجمی گفت: دشمنان نظامم به خوبی آگاهند که هیچ شانسی برای پیروزی در جنگ خاکریزی در برابر ایران ندارند و با برنامه ریزی های دقیق فرهنگ و سبک زندگی مردم را هدف گذاری کرده اند؛ حجاب خاکریز فرهنگی نظام جمهوری اسلامی است و به عنوان خط مقدم برای جنگ نرم در مقبال دشمن محسوب می شود.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را نیاز امروز کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به نیاز جامعه دانش آموزی برای الگوبرداری از قهرمانان و اسوه‌های حقیقی، برگزاری چنین یادواره‌هایی آن هم با مشارکت دانش آموزان سبب گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در میان آنها می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی امیدهای انقلاب اسلامی برای تداوم مقاومت در برابر دشمنان هستند، افزود: دانش آموزان در تمام مراحل تحصیل خود به توصیه‌ها و منویات روشنگرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری عمل کنند.

محمد مجرد قره‌باغ افزود: در دوران کنونی پاسداری از این دستاوردها تنها با الگوگیری دانش آموزان از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا امکان‌پذیر است.

وی هدف از برگزاری یادواره شهدای دانش آموز را آشنایی بیش از پیش دانش آموزان با شخصیت والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار