مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم تجلیل از برگزیدگان اردوی ملی پیشتازان:

دانش آموزان باید در مدرسه همواره یکی از کارهای اجتماعی را تمرین نمایند

زنجان (پانا) - صبح امروز مراسم تجلیل از برگزیدگان اردوی ملی پیشتازان دختر و پسر استان با حضور رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان،گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، مهدی رئیس سازمان دانش آموزی استان وجمعی از مربیان و دانش آموزان پیشتاز در سالن تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۶۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان باید  در مدرسه همواره یکی از کارهای اجتماعی را تمرین نمایند

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان، در مراسم تجلیل از برگزیدگان نهمین دوره اردوی ملی جشنواره مهارتهای تشکیلاتی، ضمن تبریک 13 آبان، روز دانش آموز و هفته بسیج دانش آموزی، با اشاره به پیچیدگی های عصر حاضر در زمینه گستردگی ارتباطات، اظهار داشت: شما دانش آموزان برای زندگی در جهان پیچیده امروز، که برخی علوم در یک هفته تولد و پایان می یابد، به مهارتها و اطلاعات پیچیده ای نیاز دارید تا بتوانید همه دانایی های خود را برای زیستن آگاهانه و با کیفیت در کنار هم به کار بگیرید و برای رسیدن به این منظور باید تکنیک و علم آنها را فرا بگیرید.

رفیعی گفت: سازمان دانش آموزی برای این طراحی شده است که دانش آموزان همه ی دانایی های خود را آگاهانه و داوطلبانه برای زیستن با کیفیت و آگاهانه در کنار هم،تمرین کنند، به کار گیرند و وضعیت جامعه خود را ارتقا دهند.

وی با اشاره به این موضوع که نظام آموزشی ما باید در این راستا قرار بگیرد، تصریح کرد: دانش آموزان در مدرسه، همواره باید یکی از کارهای اجتماعی را تمرین نمایند تا بتوانند در زندگی آینده خود موجب ارتقای کیفیت زندگی خود و ساکنین منطقه خود را فراهم آورند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان: از زحمات مربیان و افتخار آفرینان استان در زمینه کسب رتبه های برتر دوم و سوم کشوری در نهمین دوره اردوی ملی جشنواره مهارتهای تشکیلاتی تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است در پایان مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان و معاون پرورشی تحلیف شدند.

سپس از مربیان و برگزیدگان اردوی ملی پیشتازان دختر و پسر استان، تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار