سیزدهم آبان ،کابوس امروز کاخ سفید نشینان

تهران (پانا) - بار دیگر گردهمایی سیزدهم آبان در مقابل لانۀ جاسوسی دشمنان دیرینه ایران دست رد به سینۀ خواسته ها و توطئه های آمریکا یی هاو قدرت های استکباری جهان زد.

کد مطلب: ۹۶۶۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سیزدهم آبان ،کابوس امروز کاخ سفید نشینان

حضور باشکوه مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در صحنه در روز ملی مبارزه با استکبار ، سیلی محکمی به آمریکایی ها و دشمنان اسلام زد.آمریکایی هایی که هدفشان جز بازگرداندن کشور ایران به دوران پیش از انقلاب و از هم گسستن اتحاد و یکپارچگی ملت ایران نیست . امروز نوای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در آسمان ایران عزیزمان طنین انداز شد؛ صدایی که لرزه بر وجود استکبار جهانی افکند و قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید.

اغلب ایرانی های حاضر در صحنه هدف از شرکت در این راهپیمایی را لگدمال کردن امثال آمریکایی ها و نشان دادن پایبندی شان به عهد و پیمانی که 40 سال پیش ، با یکدیگر و بنیان گذار انقلاب اسلامی (رهبر کبیر انقلاب) بسته اند، می دانند .ایرانی هایی که تحت هیچ شرایطی تسلیم زورگویی های آمریکا نمی شوند و هرگز نمی گذارند خون شهیدان پایمال شود.نسل جوان امروز با آگاهی از خیانت های آمریکا و بی اعتبار بودن وعده های پوچ آنها ، هیچ گاه مبارزه با آمیکا را حلال مشکلات کنونی جامعه ما نمی دانند بلکه کلید حل مشکلات کشور و مقابله با تحریم های آمریکا را حمایت از تولید ملی و داش بنیان و اطاعت از مقام معظم رهبری وحدت و انسجام ملی بیان کردند.

در این مراسم، سرلشکر موسوی در سخنرانی خود گفت: «سیزدهم آبان روزی است که مردم این مرز و بوم به دنیا و تاریخ نشان دادند می توان با توکل به خداوند بزرگ و قدرت ایمان در مقابل هر قدرت استکباری و غیر خدایی ایستاد وبه پیروزی رسید.»

وی افزود: « ای ملت ایران ، جوانان عزیز به خاطر داشته باشید که شیطان یک چهره ندارد . شیطان با لباس هفت رنگ اغواگری می کند . ای خواهران و برادران عزیز ، دشمنی و عداوت آمریکا بر علیه ملت ایران نه به موضوع بخصوصی مانند هسته ای مرتبط می شود و نه قائم به شخص خاصی است . تضاد غرب و آمریکا با ایران یک تضاد راهبردی است.»

در بیانیۀ پایانی مراسم راهپیمایی ،همه مردم هم پیمان شدند که در مسیر علم و پژوهش بکوشند و تا روزی که آمریکا و متحدانش به زانو درآیند، استکبار ستیزی را ادامه دهند.

*سیده ثنا نبوی، خبرنگار دانش آموز منطقه 9

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار