مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:مردم این ملت هیچگاه نباید از حق خودشان در برابر استکبارستیزان بگذرند

بیرجند (پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه ما با ملت ها هیچ مشکلی نداریم افزود:ما با هیچ ملتی مشکل نداریم بلکه مشکل اصلی ما با اندیشه های استکبارستیزی ملت هاست.

کد مطلب: ۹۶۶۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:مردم این ملت هیچگاه نباید از حق خودشان در برابر استکبارستیزان بگذرند

محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پانا افزود:با توجه به اینکه معمولا سفارت هایی که در هر کشور ها مستقر هستند، سفارت های صلح و دوستی شمرده میشوند، این اتفاق در سفارت آمریکا رخ نداد و آمریکا به یکی از دشمنان ای ملت تبدیل شد.

او بیان کرد: سفارت آمریکا به دلیل طوطئه و تهدید بزرگی که برای ایران بود، باعث شد که دانشجویان و دانش آموزان و آحاد مردم ایران به این لانه جاسوسی حمله کنند و این کانون طوطئه را در کشور از بین ببرند.

واقعی افزود: ما نباید هیچوقت از حق خودمان در برابر دشمنان کوتاه بیایم و این را باید بدانیم که مردم دنیا همه یکسان هستند و باید به صورت عادلانه با آنها برخورد کرد و نباید گذاشت که عده ای زورگو با لحن تند باعث به بردگی کشیده شدن عده ای از مردم و آحاد این جامعه شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: در روز 13 آبان سال 1357 عده ای از دانش آموزان و دانشجویان با تظاهراتی که داشتند به شهادت رسیدند که این روز با دستور امام خمینی (ره) به روز دانش‌آموز نا گذاری شد.

واقعی با توجه به ارزیابی حضور دانش آموزان در این راهپیمایی افزود: به دلیل اینکه این فرزندان انقلابی هستند و راه انقلاب را در پیش گرفته اند، انتظار داریم حضور پر شوری و آگاهانه ای داشته باشند.

او ادامه داد: ما با ملت ها هیچ مشکلی نداریم، مشکل در اندیشه های استکبار ستیزی است که هیچوقت مورد قبول ما نخواهند بود و ما همیشه با هر اندیشه استکبار ستیزی مبارزه خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش با نقل جمله ای از امام خمینی(ره) که میفرمایند"امید من به شما دبستانی ها است"، افزود: همیشه امام خمینی(ره)امیدشان به دانش آموزان بوده است و ایشان در تمامی دروان مبارزه با استکبار نگاه بسیار خوبی را نسبت به دانش آموزان داشته اند.

وی بیان کرد: دانش آموزان هم در تمامی دوران قبل از پیروزی انقلاب حماسه آفرین بوده اند و بعد از پیوزی انقلاب با جنگی که رخ داد حضوری موفق در عرصه های دفاع مقدس داشتند.

واقعی افزود: تعداد 36 هزار شهیدی که در دوران دفاع مقدس داشتیم نشان دهنده این است که پیرو آرمان های امام و انقلاب بوده اند و خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار