در گفت وگو با پانا؛

مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان: دانش آموزان باید برای تحقق شعار «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» تلاش کنند

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد پیام ما به همه دنیا آن است که برای اسقرار و سرافرازی این نظام با قدرت ایستادگی می کند و در این راه تا پای جان استاده ایم.

کد مطلب: ۹۶۵۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان: دانش آموزان باید برای تحقق شعار «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» تلاش کنند

حمیدرضا رخشانی صبح امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان که با حضور دانش آموزان، فرهنگیان و آحاد ملت همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان برگزار شد، به پانا گفت: حضور گرم و پرشور جامعه فرهنگی استان و خصوصا دانش آموزان نشان دهنده‌ی استکبار ستیزی جوانان است.

او ادامه داد: هر چه در مسیر پرافتخار انقلاب به پیش می رویم پایبندی ما نیز نسبت به شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بیشتر می شود و این امر سبب شده تا بسیاری از ابر قدرت ها خصوصا آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی قدرتشان را برای ناکامی این شعار افزایش دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان عنوان داشت: ما برای مقابله با اهداف شوم دولت های استکباری نیاز به قدرت، شور و شعوری بیشتر داریم و ایستادگی ما تا کنون نشان دهنده‌ی آن است که ما به شعارهایمان پایبندیم و برای تحقق آنها تلاش می کنیم و ثمره این پایبندی پررنگ تر شدن روزافزون جایگاه نظام و عدالت در جامعه ما می شود.

رخشانی ابراز کرد: پیام ما به همه ی دنیا آن است که ملت ایران برای استقرار، سرافرازی، اصول اساسی نظام با قدرت ایستادگی می کند و در این راه همه چیز خود را فدا می کند.

او گفت: تلاش دانش آموزان ما این است که برای استقرار اصول اساسی نظام و دیدگاه استکبار ستیزی و همچنین سرافرازی شعار «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» پیشرو باشند و بتوانند خدمات ارزنده ای را برای ایران اسلامی انجام دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری نیاز امروز جامعه دانش آموزانی هم تراز با نظام جمهوری اسلامی است.

او ادامه داد: دانش آموزی هم تراز انقلاب است که هم علم و هم مهارت های زندگی او در سطح اعلا باشد در مهارت های حرفه ای او در سطح قابل قبولی دیده شود.

رخشانی خاطر نشان کرد: وظیفه دانش آموزان ما این است که خود را برای بدست گرفتن مدیریت های کشور با رعایت سه اصل مهارت های علمی حرفه ای و مهارت های زندگی آماده کنند و مدارس ما باید محلی برای آماده کردن دانش آموزان باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان تاکید کرد: به طور یقین خبرنگاران خبرگزاری پانا بهترین الگوی دانش‌آموزان هستند که در کنار درس خواندن مهارت های حرفه ای و مهارت های زندگی و مهارت های شغلی را تمرین می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار