نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی در صنایع دستی در تبریز برگزار می شود

تبریز (پانا) - معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری نشست تخصصی بسته‌بندی و راهکارهای تجاری‌سازی صنایع‌دستی ویژه تولیدکنندگان، صنعتگران و هنرمندان حوزه صنایع‌دستی در تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۵۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی در صنایع دستی در تبریز برگزار می شود

فرشاد به آفرین در جمع خبرنگاران گفت: نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی در صنایع دستی با هماهنگی و مشارکت معاونت صنایع‌دستی استان روز سه شنبه ۱۴ آبان ماه جاری ساعت 9:30 صبح در محل سالن آمفی تئاتر موزه آذربایجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نشست تخصصی مطابق هماهنگی های به عمل آماده و با همکاری معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توسط محمد فاریابی، دانشیار دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز تدریس و مطالبی در زمینه راهکارهای موثر در تجاری سازی تولیدات ارائه خواهد شد.

معاون صنایع دستی استان با بیان اینکه صنایع‌دستی به‌عنوان نمادی از فرهنگ،سنت و هنر استان است و به‌عنوان نفیس‌ترین و ارزشمندترین تولیدات داخلی و نیز یکی از عوامل مهم توسعه گردشگری و مبادلات فرهنگی نیاز به حرکت به سمت برندسازی و تجاری‌سازی دارد، اضافه کرد: بسته بندی محصول یکی از راهکارهای مهم در امر تجاری سازی محصول می باشد و این نشست در راستای آشنایی صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی با این مفاهیم برای معرفی و عرضه محصول هرچه بیشتر و بهتر، تشکیل می شود.

به آفرین در خاتمه گفت: صنعتگران و هنرمندان حوزه صنایع دستی با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه مصرف‌کنندگان محصولات صنایع دستی و برندسازی محصول از این طریق، می توانند در رشد، توسعه و رونق اقتصادی این حوزه نقش بسزایی ایفا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار