نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

سلبریتی ها مروج فرهنگ و دین نیستند

شیراز(پانا)- نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ییان داشت:کار سلبریتی ها تولید محتوای فرهنگی است و از هیچ سلبریتی توقع نمیرود مروج دین و فرهنگ باشند.

کد مطلب: ۹۶۴۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
سلبریتی ها مروج فرهنگ و دین نیستند

فرج الله رجبی امروز در میان خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه در دوره انتخاباتی من به نظرمیرسد آمار در حوزه های خدماتی برق و گازشهر شیراز مثبت و امیدوار کننده است گفت: چرا جنبه‌های مثبت مسائل به چشم نمی‌آید و با نگاه کردن تلویزیون با مسائل نگران کننده‌ای روبه رو میشویم.
رجبی با تاکید بر اینکه علی رغم همه مشکلات گام به گام گاز در همه روستا ها آمده است در خصوص زادروز کوروش گفت: مستندی وجود ندارد که نشان دهنده این باشد که زادروز کوروش 7 آبان است؛ باید افرادی مانند مورخان و فرهنگیان شبه‌هایی که در مورد تولد کوروش وجود دارد را برطرف کنند.
او با اشاره به اینکه حضور افرادی که به کشور و دنیا توجه داشته باشند در مجلس لازم است گفت: درصدد هستم در مدت باقیمانده گزارشی که اصلاح طلبان در رد و پذیرش آن نقش داشتند را ارائه کنم.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:اینکه به تولید محتوا در حوزه های مختلف نمی پردازیم یک نقص است و باید به تناسب بودجه فرهنگی محتوا تولید شود.
رجبی افزود: مردم باید بپذیرند که نسبت به مجلس شورای اسلامی نمیتوانند بی‌تفاوت باشند و نباید فکر کنند که رای ندادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشکلی را برطرف میکند.
او همچنین در خصوص سینماها گفت: تعداد سینماهای امروزه با اوایل انقلاب زیاد متفاوت نیست که علت آن این است کسانی به این حوزه وارد شده اند که دغدغه اصلی این نهاد را نمیدانند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید تولید محتوا داشته باشیم بیان داشت: در حوزه انتخاباتی هرچه جلوتر برویم فعالیت های سیاسی کاندیدای مجلس در سطح شیراز نمایان میشود.
رجبی با اشاره به اینکه مجلس توانسته است مشکلات را مدیریت کند اضافه کرد که ما به خیلی از مسائل در جلسه های غیر علنی رسیدگی کرده ایم تا مملکت دچار تلاتم نشود.
او با بیان اینکه روش کار تشکیلاتی این است که هرکس وارد مجلس شد به او احترام بگذاریم گفت: دوربین کسی که در مجلس است و کسی که خارج از مجلس است متفاوت است؛ عملکرد ما در مجلس میتوانست بهتر باشد به شرطی که دستمان پرتر بود.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معیشت مردم برای ما بسیار مهم است گفت: اگر فضای گفت وگو باز شود برای هر مشکلی یک راهکاری وجود دارد و اگر بپذیریم که فضای گفت‌و گو را بازکنیم مشکلات ما حل خواهد شد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر خلاف تحریم ها طیف خاکستری در انتخابات نقش خواهند داشت گفت:به عنوان یک نگاه درست مردم از ما میخواهند خود تحلیلی داشته باشیم.
رجبی با اشاره به اینکه مدیران امروز ما بسیار محافظ کار شده اند گفت:سرجمع فعالیت های دانشجویی به نفع توسعه و بالندگی است.
او ادامه داد:به دلیل نبود راهکارهای فرهنگی باید دستگاه قضایی به مباحث مختلف ورود کند.
خبرنگار:محمدفروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار