قیمت‌ جدید نان در کرج تعیین شد

کرج (پانا) - کار گروه آرد و نان استانداری البرز در جلسه ای موضوع تعدیل قیمت نان را مورد بررسی قرار داد و نرخ جدید نان در شهرستان کرج را اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۶۴۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
قیمت‌ جدید نان در کرج تعیین شد


جهانگیرشاهمرادی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در این جلسه با اشاره به افزایش قیمت سایر مسایل مربوط به حوزه نان همچون برق و گاز و دستمزد کارگر بر ضرورت تعدیل قیمت نان تاکید کرد.

او افزود:«قیمت‌های جدید تنها زمانی که به اتحادیه ابلاغ و از سوی اتحادیه به نانوایی‌ها بلاغ شود و تابلو قیمت‌ها در نانوایی‌ها نصب گردد، قابل اجرا خواهد بود و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد می‌شود.»

در پایان این جلسه قیمت نان دولتی در شهر کرج، نان سنگک با ۵۶۰ گرم وزن ۱۱۰۰ تومان، نان بربری با ۵۷۰ گرم وزن ۱۰۰۰ تومان، لواش با ۱۶۰ گرم وزن ۳۰۰ تومان و تافتون با ۲۳۰ گرم وزن ۵۰۰ تومان اعلام شد.

قیمت نان آزاد سنگک با ۶۵۰ گرم وزن ۱۶۰۰ تومان، نان بربری با ۶۲۰ گرم وزن ۱۴۰۰ تومان، نان لواش با ۱۷۵ گرم وزن ۳۵۰ تومان و نان تافتون با ۳۰۰ گرم وزن ۸۰۰ تومان در نانوایی‌های آزادپز اعلام شد.

همچنین نصب نرخ‌های مصوب در نانوایی ها، نظارت برکیفیت و وزن نان، و نظارت بر ساعات کار نانوایی‌ها از دیگر مصوبات این جلسه بود.

تعیین قیمت جدید نان در شهرستان‌های استان با تاکید بر کارشناسی‌های لازم به فرمانداری‌ها واگذار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار