برگزاری جلسه ستاد اداری اردوی راهیان نورآموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری(پانا)- با حضور رئیس، شورای معاونین و اعضای ستاد راهیان نور آموزش و پرورش ناحیه یک ری ، جلسه ستاد اداری این اردو در محل دفتر مدیریت اداره برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۴۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد اداری اردوی راهیان نورآموزش و پرورش ناحیه یک ری

در این جلسه بهروز نصیری مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری ایمن و با کیفیت این اردو اظهار داشت: اردوی راهیان نور یکی از مهمترین کارهای فرهنگی برای تربیت دانش آموزان با رویکرد اعتقادی، اخلاقی ، سیاسی و اجتماعی است که باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف آن بکنیم.

او در ادامه با اشاره به اینکه خودباوری یکی از اثرات مهم اردوهای راهیان نور است، افزود: راهیان نور به مخاطب کمک میکند تا شناخت درستی از جنگ و دفاع مقدس پیدا کند و باید تلاش شود در راهیان نور معرفت نسبت به جنگ در همه ابعاد یک معرفت کامل و جامع باشد.

نصیری تصریح کرد: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد روحیه اقتدار و اعتماد به نفس، معرفی الگوها و اسطورهای واقعی و اصیل، حفظ آثار و ارزشهای انقلاب اسلامی، ایجاد روحیه عشق به وطن در نسل جوان از اهداف این اردوی تربیتی است.

او در خصوص کیفیت بخشی مسائل فرهنگی و تربیتی، رعایت دستورالعمل اردویی، ایجاد نظم و انضباط اجتماعی و مسئولیت پذیری افراد در خصوص دانش آموزان مطالبی را بیان کرد.

همچنین رحمت‌اله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به اثرات مثبت اردوی راهیان نور بر تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان بیان داشت: آموزش و پرورش اهمیت خاصی برای این اردوها قائل است و ما نیز تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این سفرها در امنیت و با کیفیت رضایت‌بخشی صورت بگیرند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار