ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به 6 هزار و 489 مددجوی استان فارس

شیراز(پانا) _در 7 ‌ماهه سال جاری در جهت توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت 6 هزار و 489 نفر از مددجویان استان فارس ، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند.

کد مطلب: ۹۶۴۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به 6 هزار و 489 مددجوی استان فارس

مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای یکی از ابزار های مهم تربیت نیروی انسانی به شمار می رود، گفت: این گونه آموزش ها با ارائه مهارت های دسته اول به فراگیران، آنها را برای ورود به دنیای کسب و کار آماده می کند.

او همچنین ادامه داد: از این رو توانمندسازی و شکوفایی استعداد و تأمین خوداتکایی نیازمندان و محرومان یکی از مهم ترین اهداف این نهاد است که با ارائه آموزش های فنی و حرفه ای ، مقدمات خودکفایی و توانمندسازی مددجویان به میزان قابل توجهی فراهم و از ظرفیت های متقابل سازمان فنی و حرفه ای و کمیته امداد ، به خوبی استفاده می شود.

محمد بذر افشان با اعلام اینکه در 7 ماهه امسال 6 هزار و 489 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس، آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند ، افزود: از این تعداد ، 3 هزار و 218 نفر در دوره های پایدار سازی ، یک هزار و 689 نفر در دوره های مهارت آموزی و یک هزار و 582 نفر نیز در دوره های مقدماتی شرکت کردند.همچنین تعداد 980 نفر از مددجویان نیز بابت کاریابی به مؤسسات و شرکت ها معرفی و مشغول کار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار