ربودن و آزار و اذیت زنان در نمای مسافرکشی

تهران (پانا) - راننده مسافربر که با ربودن زنان و دختران جوان، آنها را قربانی جنایت‌های سیاه خود کرده بود با تیزهوشی آخرین طعمه‌اش دستگیر شد.

کد مطلب: ۹۶۲۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ربودن و آزار و اذیت زنان در نمای مسافرکشی

به گزارش جامجم، تحقیقات در این پرونده از چندی پیش و با شکایت زنی که در دام مرد مسافربری گرفتار شده بود، در دستور کار پلیس امنیت قرار گرفت. شاکی به عنوان مسافر سوار خودرو شده بود که راننده پس از طی مسافتی او را با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده بود. پرونده‌ای در این باره تشکیل شد و تحقیقات برای دستگیری مرد آزارگر ادامه داشت تا این‌که خانم دیگری نیز با حضور در پلیس امنیت از مرد راننده به اتهامی مشابه شکایت کرد.
شاکی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: در خیابان منتظر تاکسی بودم که به خانه‌ام در شهرک ولیعصر تهران بروم که هر چه منتظر شدم تاکسی نیامد تا این‌که با توقف خودروی سواری مقابلم که راننده‌ای حدود 30 ساله داشت، نشانی مقصدم را گفتم و بعد سوار شدم. در میانه راه راننده به یکباره تغییر مسیر داد و به سمت جنوب تهران حرکت کرد. هر چه به او اعتراض کردم که چرا از این مسیر می‌روی توجهی نکرد و بعدهم درهای خودرو را قفل کرد. بعد با توقف خودرو در اطراف اتوبانی در جنوب پایتخت مرا با چاقویی که در دست داشت به مرگ تهدید کرد و سپس به زور مورد آزار و اذیت قرار داد و در ادامه مرا کنار اتوبان از خودرو بیرون انداخت و فرار کرد.
جست‌وجوها برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت تا این‌که زنان و دختران جوان دیگری که در محله‌های شهرک ولیعصر، یافت‌آباد، قلعه‌مرغی و ابوذر در دام همان متهم فراری گرفتار شده بودند نیز با حضور در پلیس امنیت شکایت‌‌های مشابهی را مطرح کردند. این در حالی بود که یکی از زنان که در دام سیاه متهم گرفتار شده بود هنگام فرار از دست او توانسته بود شماره پلاک خودرو را به خاطر بسپارد. زمانی که ماموران شماره پلاک به دست آمده را بررسی کردند تصویر و نام مالک آن به دست آمد. ماموران تصویر این راننده را که به شاکیان نشان دادند آنها با دیدنش او را به عنوان همان راننده آزارگر معرفی کردند.
متهم دو روز قبل سوار بر خودرویش در محدوده شهرک ولیعصر شناسایی و بازداشت شد. مرد آزارگر در بازجویی پلیسی منکر هر‌گونه آدم‌ربایی و آزار و اذیت قربانیان زن بود، اما زمانی که در مواجهه حضوری با شاکیان قرار گرفت، سکوت خود را شکست و به ربودن زنان و دختران جوان تحت پوشش مسافربر و آزار و اذیت آنها اعتراف کرد.
تحقیقات از متهم برای رازگشایی از دیگر جرایمش ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار