برپایی نمایشگاه تصویری یاران امام حسین(ع) در فاروج

فاروج (پانا) - به مناسبت گرامی داشت اربعین سید و سالار شهیدان و اصحاب با وفایش، نمایشگاه تصویری یاران امام حسین(ع) در دبیرستان پسرانه شبانه روزی ولایت شهرستان فاروج در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۹۶۲۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه تصویری یاران امام حسین(ع) در فاروج

مدیر دبیرستان پسرانه شبانه روزی ولایت شهرستان فاروج گفت: این نمایشگاه تصویری در قالب یکصد پوستر و در هفت بخش شهیدان پیشاهنگ و پیشتاز، تیرباران صبح عاشورا، نبر دتن به تن، دفاع از نماز، پس از نماز، شهدای بنی هاشم(ع) و پس از شهادت حضرت امام حسین(ع) می باشد.

براتعلی صدیقی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی دبیران، اولیاء، دانش آموزان و سایر بازدیدکنندگان با ویژگی های اصحاب عاشورا و نهضت حسینی(ع) بیان نمود و افزود: معرفت، آزادگی، وحدت و همدلی، صبوری، شجاعت، ایثار، شیفتگی، عبادت، صلابت، غیرتمندی، عزت، نفوذ ناپذیری، موقعیت شناسی، روشنگری و ... در سیمای یاران امام حسین (ع) یافتنی است و مطالعه زندگی آنان، عالی ترین اسوه و سرمشق ها برای همه ما است.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه تصویری همه روزه در نوبت صبح تا پایان ماه صفر المظفر جهت بازدید همشهریان و علاقمندان عزیز دایر می باشد و در پایان از محتوای این پوسترها تعداد 20 سؤال تهیه و به 20 نفر از دانش آموز برگزیده هدایایی به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

در برپایی این نمایشگاه تصویری، تایپ، توزیع و جمع آوری سوالات مسابقه، دانش آموزان امیرحسین باقرزاده، امیر بهادری، علی پرنده، احسان خالق نژاد، محمد رازقی، نوید صفایی، حسن غلامی، رامدین مستجاب الدعوه و بنیامین نادری همکاری داشتند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار