آموزش و پرورش بجنورد نیازمند اهداء زمین برای ساخت مدرسه در شهر بجنورد است

بجنورد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی به دلیل کمبود شدید فضای آموزشی، نیاز مبرم به زمین جهت احداث مدرسه و کمک خیرین مدرسه ساز دارد.

کد مطلب: ۹۶۱۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش بجنورد نیازمند اهداء زمین برای ساخت مدرسه در شهر بجنورد است

محمد امیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در گفتگو با خبرنگار پانا در حاشیه نشست هم اندیشی شناساسایی خیرین و متمکنین شهرستان اظهار داشت: کمبود فضای آموزشی در شهرستان بجنورد از چالش های جدی است که آموزش و پرورش این شهرستان با آن روبروست.

وی با بیان اینکه رشد جمعیت و افزایش مهاجرت به شهرستان بجنورد موجب گسترش حاشیه نشینی شده است افزود: هم چنین نبود زمین مناسب جهت احداث مدارس در کنار فرسوده شدن فضاهای آموزشی شهر بجنورد موجب شده است تا در این شهر با کمبود فضای آموزشی مواجه شویم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد اشاره کرد بیش از 70 درصد مدارس ابتدایی بجنورد دو نوبته هستند و تراکم دانش آموز در کلاس های آموزشی شهرستان بالاتر از میانگین استان است.

امیری ضمن دعوت از خیرین مدرسه سراسر کشور از خیرین شهر بجنورد خواست تا در خصوص تامین زمین جهت ساخت فضای آموزشی به آموزش و پرورش شهرستان کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه لکه های آموزشی در سطح شهرستان بجنورد شناسایی شده است، متراژ پایین این لکه های آموزشی نسبت به متراژ استاندارد زمین جهت ساخت مدرسه و کمبود اعتبارات و همچنین نبود خیرین مدرسه ساز در شهرستان موجب شده است تا کمبود فضای آموزشی در بجنورد به یک مسئله جدی مبدل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار