عباسپور: مشارکت در مدرسه حق والدین است

تهران (پانا) - مجمع عمومی و انتخابات انجمن اولیا و مربیان مجتمع آموزشی غیر دولتی برهان با حضور پرشور اولیا در منطقه۲ برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۱۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
عباسپور: مشارکت در مدرسه حق والدین است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران، مجمع عمومی و انتخابات انجمن اولیا و مربیان مجتمع آموزشی برهان با حضور نورعلی عباسپور، مدیرکل انجمن اولیا و مربیان و صالح، مدیرکل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش، سیدصدرا خوش قدم، رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش تهران و هوشنگ میرشفیعی مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 در سالن اجتماعات آموزشگاه برگزار گردید.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در جمع اولیای دبیرستان برهان گفت: برای جامعه آگاه، تعلیم و تربیت از اهمیت بسزایی برخوردار است و تربیت صحیح، مانعی برای آسیب های اجتماعی خواهد بود.

وی افزود: باید در حوزه مدارس غیر دولتی تعامل بیشتری داشته باشیم و حضور امروز ما در یک مجتمع آموزشی غیر دولتی گواه بر این امر است

عباسپور از تعامل بیشتر اولیا با مدارس گفت و اظهار داشت: تعامل خانواده ها با مدارس اعتماد به نفس را در دانش آموزان افزایش می دهد و حضور اولیا در آموزشگاه باعث احساس رضایت در دانش آموزان و کاهش اُفت تحصیلی است

در ادامه عنوان نمود: تعلیم و تربیت برای اولیا اهمیت دارد که در انجمن حضور پیدا می کنند و این مشارکت در مدرسه حق والدین است که تعامل مشکلات مدرسه را حل می کند و عامل پویایی واحد آموزشی است که در بهبود کیفیت آموزش نیز موثر است.

در ادامه میرشفیعی گفت: انجمن اولیا و مربیان در مدرسه یک رکن و تاثیرگذار است که در صورت استفاده بهینه از ظرفیت انجمن می توان تاثیر آن را در تعلیم و تربیت دید. و امروز را در گروه مدارس غیردولتی با حضور مسئولین وزارت و اداره کل در خدمت شما اولیای گرامی مدرسه برهان هستیم تا شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

شایان ذکر است در این جلسه، گروه همنوایی ناشنوایان قطعاتی را برگزار نمودند و از دانش آموزان برگزیده کنکور سراسری و نفرات برتر آموزشی و پرورشی آموزشگاه تجلیل گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار