پیمانکاران صنعت برق در کاهش خاموشی ها سهم بسزائی دارند

یزد(پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : نقش پیمانکاران به عنوان بازوان اجرایی صنعت برق در کاهش خاموشی های مردم را نباید نادیده گرفت.

کد مطلب: ۹۶۱۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پیمانکاران صنعت برق در کاهش خاموشی ها سهم بسزائی دارند

" آرش نواب" در نشست ماهیانه با پیمانکاران استان با اشاره به متوسط خاموشی به ازای هر مشترک در سال به رقم 68 دقیقه و متوسط کشوری آن به رقم 600 دقیقه و جایگاه استان در سطح کشور ، افزود : عملکرد خوب طراحان ، اجرای صحیح پروژه ها توسط پیمانکاران ، نظارت دقیق ناظران و نگهداری مهندسی و اصولی از شبکه توسط بهره برداران ؛ در کاهش خاموشی های استان اثرگذار بوده و هر یک در آن سهمی دارند.

وی عملکرد پیمانکاران را به مثابه عملکرد کارکنان شرکت توزیع برق توصیف کرد و گفت : داشتن عزت نفس ، اخلاق نیک ، سعه صدر و گشاده رویی ؛ لازمه فعالیت در صنعت برق است.

این مسئول استفاده از لوازم و تجهیزات مرغوب و استاندارد در شبکه را الزامی دانست و تصریح کرد : امروز به کارگری که با سرعت عمل و دقت در شبکه مشغول فعالیت است ، کارگر نمونه اطلاق می شود اما باید در کنار آن داشتن فرهنگ ایمنی به عنوان یک ارزش در سطح صنعت برق را نیز بیافزاییم.

" نواب" برگزاری گردهمایی ایمنی در سطح ملی و اهداء نشان و تندیس ایمنی به پیمانکاران برتر ایمنی برای سال آینده را مطرح کرد وگفت : پیمانکاران موظف هستند برای آموزش نیروی انسانی کارآمد و فنی و داشتن ایمنی فردی و گروهی لازم ، قاطع و در برابر مسائل نقض رعایت اصول ایمنی سخت برخورد کنند.

این مسئول با تاکید به داشتن رفتار صحیح با شهروندان و احساس مسئولیت نسبت به آنان ، متذکر شد :پیمانکاران با اجرایی شدن طرح حذف قبوض در استان ، دانش لازم برای پاسخگویی به سئوالات رایج مردم در خصوص شیوه های پرداخت و دریافت الکترونیکی قبوض را داشته باشند و ما را همراهی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد شفاف سازی مناقصات با ایجاد بستری برای حضور نمایندگان پیمانکاران را از اقدامات جدید برای افزایش رضایت پیمانکاران بیان کرد و تاکید کرد : از دادن مشاوره های غیر فنی و غیر منطقی به مردم در کاهش حجم فیزیکی پروژه های آزاد و اختلاف افکنی بین حوزه مهندسی با مردم پرهیز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار