فرماندار اسلامشهر: فعالیت درستاد اربعین حسینی(ع) دلی است و نباید به آن بعنوان یک وظیفه اداری نگریست

اسلامشهر(پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: راهپیمایی عظیم وبیست میلیونی اربعین حسینی(ع) بعنوان بزرگترین تجمع بشری درطول تاریخ، دنیای استکبار را وحشت زده کرده است.

کد مطلب: ۹۶۱۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: فعالیت درستاد اربعین حسینی(ع) دلی است و نباید به آن بعنوان یک وظیفه اداری نگریست

مسعود مرسلپور درسومین جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت: استکبار جهانی در سالهای گذشته راه پیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) را بایکوت خبری می کرد اما امسال با محوریت اسرائیلی‌ها و عربستانی‌ها تلاش کردند تا با سوء استفاده از برخی نارضایتی های مردم عراق با ایجاد آشوب و بلوا این حرکت عظیم الهی را تحت تاثیر قرار دهند.

او در ادامه تصریح کرد: با وجود تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌ها تعداد زائران اربعین حسنی بویژه زائرانی که از ایران اسلامی در این سفر معنوی شرکت کردند نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد:فعالیت در ستاد اربعین حسینی(ع) دلی است و نباید به آن بعنوان یک وظیفه اداری نگریست و با تلاش و پیگیری مستمر اعضای ستاد اربعین شهرستان کمکها و نذورات قابل توجهی از مردم، خیرین و صاحبان صنایع تولیدی و واحدهای صنفی شهرستان جمع آوری و تحویل ستاد اربعین استان تهران شده است.

مرسلپور بیان داشت: علاوه بر کمکهای نقدی و غیر نقدی، دستگاههای خدمات رسان شهرستان نیز در راستای پشتیبانی از راه پیمایی میلیونی اربعین حسینی(ع) اقدامات شایسته ای انجام دادند که ساماندهی و اعزام بیش از پانصد دستگاه اتوبوس توسط شرکت حمل و نقل خلیج فارس، اعزام سی دستگاه اتوبوس توسط شهرداری اسلامشهر و اعزام اکیپ‌های تخصصی توسط ادارات خدمات رسان همچون برق و... جهت فعالیت در موکب استان تهران در شهر نجف از جمله این اقدامات بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهربا اشاره به راه اندازی موکب‌هایی توسط مردم اسلامشهر با محوریت تعدادی از مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان در مسیر پیاده رویی نجف تا کربلااذعان داشت: تنها در یکی از این موکب‌ها روزانه بیش از بیست هزار پرس غذا برای زائران اربعین طبخ و توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار