واگذاری ۳۵ قطعه در مجتمع گلخانه‌ای شهرستان سربیشه

بیرجند (پانا) ـ مدیر کل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در مجتمع گلخانه‌ای در دست احداث این شهرستان نیر ۳۵ قطعه از ۴۱ قطعه واگذار شده است.

کد مطلب: ۹۶۱۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری ۳۵ قطعه در مجتمع گلخانه‌ای شهرستان سربیشه

غلامرضا قوسی مدیر کل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در جلسه ستاد توسعه گلخانه‌های شهرستان سربیشه گفت: برای نهضت گلخانه در استان نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و مردم هستیم.

او با اشاره به اینکه برای بازار فروش محصولات تولید شده در گلخانه‌ها با هیچ گونه مانعی مواجه نخواهیم بود افزود: ۱۲ گلخانه در شهرستان سربیشه فعالیت می کنند.

قوسی ادامه داد: در مجتمع گلخانه‌ای در دست احداث این شهرستان نیر ۳۵ قطعه از ۴۱ قطعه واگذار شده و سه گلخانه نیز کار ساخت آن آغاز شده است.

قوسی مدیر کل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: انتقال خط گاز، اجرای شبکه برق، اجرای جاده دسترسی و افزایش پروانه اب مجتمع از اهم نیاز‌های مجتمع گلخانه‌ای شهر سربیشه است.

ستاد توسعه گلخانه‌های شهرستان سربیشه با حضور قوسی مدیر کل جهاد کشاورزی استان، محمدی فرماندار شهرستان و سایر اعضا در محل فرمانداری این شهر برگزار شد.

شهرستان سربیشه به مرکزیت شهر سربیشه، یکی از شهرستان‌های استان خراسان جنوبی است. شهرستان سربیشه، تا سال ۱۳۸۲ یکی از بخش‌های شهرستان بیرجند بود که در این سال به شهرستان تبدیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار