برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی استان با شعار "شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب"

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان با شعار "شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب" در روز چهارشنبه اول آبان ماه 98 در تمامی مدارس استان و کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۱۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی استان با شعار "شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب"

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل در این خصوص گفت: بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان با شعار "شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب" در روز چهارشنبه اول آبان ماه 98 ساعت 9 صبح در تمامی مدارس استان و کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: از میان کل دانش آموزان استان، 940 هزار دانش آموز واجد شرایط هستند که در بیش از 9 هزار مدرسه استان در این انتخابات شرکت می کنند و پایه های اول و دوم ابتدایی در این فرآیند حضور نخواهند داشت.

مالک اشرفی تصریح کرد: ترکیب منتخبیبن شوراهای دانش آموزی متناسب با جمعیت دانش آموزان بین پنج تا 11 نفر خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: افرادی که در انتخابات پذیرفته خواهند شد برای یک سال تحصیلی در کلیه تصمیم گیری های مدرسه نقش خواهند داشت.

وی در پایان گفت: پیش بینی می کنیم پس از پایان رای گیری، حدود 68 هزار دانش آموز به عنوان اعضای اصلی و علی البدل در این انتخابات پذیرفته شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار