ما هیچ خواسته‌ای جز ارتقای جایگاه آموزش و پرورش در استان بوشهر نداریم

بوشهر(پانا)_ نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت : اهمیت آموزش و پرورش در آیات و روایت بسیاری بیان شده است و همه وظیفه داریم که در این راستا حمایت لازم را داشته باشیم.

کد مطلب: ۹۶۰۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ما هیچ خواسته‌ای جز ارتقای جایگاه آموزش و پرورش در استان بوشهر نداریم

عبدالحمید خدری ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت انسان‌ها وظیفه سنگینی را بر عهده دارد، گفت : در آموزش و پرورش استان بوشهر با وجود فرهیختگان این انتظار می‌رود که شاهد توسعه بیشتری باشیم.

وی با بیان اینکه جایگاه استان بوشهر در عرصه تعلیم و تربیت باید بالاتر از اینها باشد، خاطرنشان کرد: وضعیت رتبه‌های تعلیم و تربیت استان در شان مردم استان نیست و خواسته ما این است که ساحت آموزش و پرورش از همه حاشیه‌ها پاک شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسی حق سهم‌خواهی از آموزش و پرورش را ندارد، تاکید کرد: ما هیچ خواسته‌ای جز ارتقای جایگاه آموزش و پرورش در استان بوشهر نداریم و انتظار داریم ساحت آموزش و پرورش را از دست کسانی که روی آن چتر کشیدند پاک کنیم.

خدری با بیان اینکه اقدامات خوبی برای توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان بوشهر اتفاق افتاده است، گفت :امیدواریم با حضور مدیرکل جدید شاهد توسعه بیش از پیش وضعیت آموزش و پرورش استان باشیم.

وی افزود: در مجلس شورای اسلامی هر جایی که نیاز به حمایت از فرهنگیان بوده است، پیشگام بوده‌ام و باید تلاش کنیم برای ارتقای وضعیت فرهنگیان تلاش شود.

در این آئین علیمراد کرمی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی و از خدمات ناصر کرمی مدیرکل سابق و غلامحسین حسینی سرپرست این اداره‌کل تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار