فاصله مدارس از نظر امکانات و تجهیزات باید کاهش یابد

بوشهر(پانا)_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: فاصله مدارس از نظر امکانات و تجهیزات باید کاهش یابد.

کد مطلب: ۹۶۰۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
فاصله مدارس از نظر امکانات و تجهیزات باید کاهش یابد

مجید خورشیدی در آئین معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : بوشهر یکی از پیشگامان عرصه تعلیم و تربیت نوین در کشور است و از استان‌هایی است که اولین نظام‌های نوین آموزشی نوین در استان ایجاد شده است.

خورشیدی خواستار نصب نماد و المان‌های مدارس بالای ۱۰۰ سال کشور در ورودی وزارت آموزش و پرورش شد و ادامه داد: به تعداد محدودی مدارس بالای ۱۰۰ سال در کشور داریم که این اقدام می‌تواند سرمایه ارزشمندی را به کشور نشان دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: هیچ کشور توسعه‌یافته‌ای نداریم که نظام تعلیم و تربیت توسعه یافته نداشته باشد و ارتباط مستقیمی در این زمینه وجود دارد. اگر دنبال توسعه کشور هستیم باید زمینه توسعه آموزش و پرورش را فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم نخبگان ارزشمندی داشته باشیم باید در نظام آموزش و پرورش به دنبال آنها باشیم، تصریح کرد: ویژگی منحصر به فرد آموزش و پرورش، ویژگی مبتنی بر انسان است. یادگیری فقط در سیستم آموزشی است.

خورشیدی تاکید کرد: همه باید در این راستا سهم خود را ایفا کنیم. استاندار بوشهر دغدغه بالایی نسبت به آموزش و پرورش دارد و این موضوع را در شورای آموزش و پرورش به خوبی مشاهده کرده‌اید. بیشترین دغدغه‌مندی استاندار بوشهر به شورای آموزش و پرورش نسبت به سایر شوراها است.

وی از تزریق اعتبارات مقابله با آسیب‌های اجتماعی به آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: این اقدامات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه مدارس از نظر امکانات با فاصله زیادی از هم هستند، خاطرشان کرد:‌ باید تلاش کنیم تا توازن را در نظام آموزش و پرورش فراهم سازیم و امکانات و فرصت‌ها به صورت صحیح توزیع شوند.

وی یکی از مدیران موفق استان بوشهر را ناصر کرمی مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر دانست و اضافه کرد: خاطرات بسیار خوبی از دوره مدیریت ایشان داریم و امیدواریم در هر نقطه‌ای منشا خیر و برکت باشند.

در این آئین علیمراد کرمی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی و از خدمات ناصر کرمی مدیرکل سابق و غلامحسین حسینی سرپرست این اداره‌کل تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار