برگزاری جلسه خیرین مدرسه ساز با حضور خیر مدرسه ساز ومسئولین شهرستانی ومنطقه ای در جعفرآباد

اردبیل (پانا) - جلسه خیرین مدرسه ساز با حضور مدیران کل آموزش وپرورش ونوسازی مدارس اردبیل و خیر مدرسه ساز مالک جعفرزاده در منطقه جعفرآباد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه خیرین مدرسه ساز با حضور خیر مدرسه ساز ومسئولین شهرستانی ومنطقه ای در جعفرآباد

در این جلسه مدیر کل آموزش وپرورش اردبیل حضور خیرین مدرسه ساز استان را مایه خیر و برکت عنوان کرد وگفت: امروز در عصر ارتباطات ودنیای پرسرعت که با پیشرفت روز افزون علوم همراه است ،آنچه ملاک وپایه توسعه محسوب می شود علم ودانش است .

احمد ناصری با عنوان اینکه یکی از راه های همگانی کردن فرهنگ شرکت در امور خیر در خصوص رفع نیازهای مدرسه ها ومدرسه سازی است، اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز بالهای آموزش و پرورش هستند .

رئیس آموزش و پرورش جعفرآباد نیز گزارشی در خصوص وضیعت مدارس منطقه به حاضرین بیان کرد وگفت: یکی از ملزومات نیل به اهداف آموزش و پرورش، ساختمان و فضای آموزشی مناسب جهت تحصیل است که با توجه به مشکلات موجود، خیران می توانند در این زمینه کارگشا باشند.

علیرضا فداکار با اشاره به اینکه فضاهای آموزشی منطقه نیاز به بازسازی دارد، نقش خیرین مدرسه ساز در زمینه رفع این نیاز را بسیار کارگشا دانست.

در ادامه خیر مدرسه ساز مالک جعفرزاده قول مساعد داد در سال آینده با مشارکت نوسازی مدارس استان یک باب مدرسه 6 کلاسه در منطقه جعفرآباد احداث نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار