معاون فرهنگی کمیته امداد استان:

۴۴۵ دانشجو زیرپوشش کمیته امداد استان سمنان هستند

سمنان (پانا) - معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان گفت: ۴۴۵ دانشجو زیرپوشش کمیته امداد استان سمنان از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

کد مطلب: ۹۵۸۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
۴۴۵ دانشجو زیرپوشش کمیته امداد استان سمنان هستند

محمدابراهیم یوسفیان، معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان، در جلسه هم‌اندیشی و بررسی چگونگی عملیاتی کردن تفاهم‌نامه بین کمیته امداد استان سمنان و دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اظهار کرد: با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، ۳۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان سمنان در کلاس آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی در این استان با حضور اساتید مجرب شرکت کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال جاری، اردوگاه آموزشی در شهرستان مهدی‌شهر افتتاح شده است، این اردوگاه نیاز به اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برای آموزش به مددجویان در سرفصل‌های مختلف دارد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: ۴۴۵ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند که از این تعداد، ۷۷ نفر در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان مشغول به تحصیل هستند.

یوسفیان بیان کرد: تاکنون با حمایت‌های کمیته امداد استان سمنان در بخش تحصیل تعداد زیادی از دانشجویان در مقاطع عالی تحصیلی قرار گرفته و به مدارج عالی دست پیدا کرده‌اند.

محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان نیز در این نشست اظهار کرد: درمان فقر نیاز به نگاه علمی و پژوهشی دارد و باید فقر منطقه به حوزه علمی گره بخورد.

وی تصریح کرد: حرکت به سوی فقرزدایی بدون اساس علمی و پژوهشی میسر نیست و حاصل نشست‌های تخصصی و علمی باید با ارائه الگوهای نوین فقرزدایی و محرومیت‌زدایی همراه باشد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: ارائه الگوهای نوین بر مبنای علمی اشتغال مولد را به همراه دارد؛ ضروری است از دل تهدیدها، فرصت‌ها و استعدادها را احصا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار