بازدید نماینده جدید یونیسف از مدرسه استثنایی شهید بهشتی

تهران (پانا) - مندیپ اوبرایان، نماینده جدید یونیسف در ایران، با حضور در مدرسه استثنایی شهید بهشتی منطقه 4، از روند آموزشی، پرورشی و توانبخشی این مدرسه بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۵۸۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید نماینده جدید یونیسف از مدرسه استثنایی شهید بهشتی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در این بازدید شهناز کریمی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، ابوالفضل معصومی مدیر آموزش یونیسف، یگانه‌فر کارشناس و مدیر بخش ارتباطات صندوق کودکان سازمان ملل متحد، عزیزی معاون آموزشی و پژوهشی اداره استثنایی، شیرمحمدی کارشناس مشاوره و مددکاری اداره استثنایی حضور داشتند.


مندیپ اوبرایان در این نشست با ابراز خرسندی از حضور و فعالیت در ایران، گفت: یونیسف با همکاری دولت و سایر سازمان‌ها برای تحقق اهداف در زمینه ارائه دانش فنی، نمونه‌های موفق در جهان و جدیدترین دانش ‌روز به وزارت آموزش و پرورش با هدف دسترسی بهتر همه کودکان به آموزش رسمی تلاش می‌کند.


وی به همکاری با وزارت آموزش و پرورش برای بهبود کیفیت آموزش در مدارس شبانه‌روزی در استان‌های کم‌برخوردار کشور و مدارس استثنایی، آموزش تخصصی معلمان و کارکنان برای آموزش بروز به دانش‌آموزان استثنایی با وسایل کمک‌آموزشی جدید و مناسب و فراگیرسازی آموزش آنها اشاره کرد.


در ادامه، شهناز کریمی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، نیز به تشریح برنامه‌های حوزه آموزش و پرورش کودکان با نیازهای ویژه و زمینه‌های همکاری یونیسف و آموزش و پرورش در راستای ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات آموزشی، پرورشی و توانبخشی پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار