وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: سهم تسهیلات روستایی و عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش می یابد

یاسوج (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد، دستورات لازم برای واگذاری وسیله نقلیه به اداره کل استان، افزایش سهم مشاغل خانگی، تسهیلات روستایی و عشایری و تخصیص اعتبار برای پروژه های ورزشی اداره کل استان صادر می شود.

کد مطلب: ۹۵۷۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: سهم تسهیلات روستایی و عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش می یابد

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون مسائل و مشکلات استان در حوزه اشتغال و تعاونی ها دیدار و گفتگو کرد.
استاندار در این دیدار خواستار افزایش سهم تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال در استان شد و افزود: انتظار می رود در این زمینه به کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه ای شود.
کلانتری با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در حوزه صنعت استان نوپایی است، عنوان کرد: باتوجه به فرصت های اقتصادی و صنعتی موجود در استان این میزان بیکاری زیبنده مردم ما نیست.
وی بیان کرد: انتظار می رود با حمایت وزارت کار زیرساخت های اشتغال در مناطق روستایی استان ایجاد شود و به تبع آن زمینه شکوفایی این مناطق فراهم و از مهاجرت ها به مناطق شهری جلوگیری خواهد شد.
نماینده عالی دولت در استان به نقش تعاونی ها در بهبود فضای کسب و کار اشاره کرد و افزود: تعاونی های استان نیازمند حمایت مالی دولت هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با ارائه گزارشی از وضعیت اشتغال و تعاونی ها در استان، گفت: باتوجه به پشنهادات ارائه شده خواستار کمک این وزارت خانه برای حل مشکلات استان در حوزه تعاونی ها و به ویژه اشتغال روستایی هستیم.
مقام ارشد اجرایی استان با تاکید بر اینکه در صورت نهادینه شدن فرهنگ تعاون مشکل بیکاری برطرف می شود، گفت: با تخصیص اعتبار به مشاغل خانگی و افزایش سهم تسهیلات روستایی و عشایری می توان زمینه رونق تعاونی ها در استان را مهیا کرد.
محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار اظهار داشت: ما نگاه خاصی به استان کهگیلویه و بویراحمد داریم.
وی در خصوص پیشنهادات ارائه شده و بیان مشکلات استان، عنوان کرد: دستورات لازم برای واگذاری وسیله نقلیه به اداره کل استان، افزایش سهم مشاغل خانگی، تسهیلات روستایی و عشایری و تخصیص اعتبار برای پروژه های ورزشی اداره کل استان صادر می شود.
در ابتدای این نشست مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی گزارشی از وضعیت استان نیز ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار