دکتر قلابی در جیرفت بازداشت شد

متهم روزانه ۸ میلیون تومان درآمد داشت

تهران (پانا) - دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت از بازداشت یک خانم دکتر تقلبی به همراه کارآموز قلابی‌اش در جیرفت خبر داد و گفت: مطب این دکتر قلابی پلمب و تجهیزات پزشکی داخل مطب توقیف شد.

کد مطلب: ۹۵۷۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دکتر قلابی در جیرفت بازداشت شد

به‌گزارش ایسنا، حسین سلامی گفت: در حال‌حاضر تعدادی از بانوان به‌دلیل عارضه‌های پوستی از قبیل افتادگی پلک و لب به دادسرای جیرفت مراجعه و طرح شکایت کرده‌اند.

این مقام قضائی عنوان کرد: متهمین که دو خانم دارای مدرک تحصیلی دیپلم می‌باشند که با اجاره یک واحد آپارتمان و استخدام یک منشی، به مراجعین نوبت‌دهی می‌کردند و روزهای چهارشنبه هر هفته از کرمان برای انجام اقدامات پزشکی به صورت غیرقانونی به جیرفت سفر می‌کردند و تقریبا متهمان روزانه بالغ بر 8 میلیون تومان درآمد داشتند.

سلامی گفت: پس از بازدید کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و پلیس اطلاعات شهرستان از این مطب، مقادیر تجهیزات و دستگاه مخصوص اقدامات پزشکی کشف و توقیف شد و متهمان با دستور قضائی دستگیر و بازداشت شدند.

دادستان جیرفت اعلام کرد: طبق نظر دانشگاه علوم پزشکی، تزریق ژل و انواع آمپول‌های زیبایی و همچنین استفاده از این تجهیزات کشف شده در این مطب فقط بایستی توسط پزشک متخصص پوست و مو یا پزشک عمومی صورت پذیرد.

او درخصوص شیوه کار متهمین و نحوه جذب مراجعه کننده گفت: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه اول بازپرسی دادسرای جیرفت ادامه دارد و افرادی از جمله یک پزشک به این دادستانی احضار شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار