سارقان از بهشت سکینه دست خالی بر می‌گردند

تهران (پانا) - به‌گفته رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج، شرایط روحی مراجعین بهشت سکینه (س) که تحت تاثیر از دست دادن عزیزانشان هستند مناسب نیست و همین باعث می‌شود آنان در بالا بردن شیشه خودرو و حتی قفل کردن درب آن دقت کافی به خرج ندهند که این امر باعث ایجاد شرایطی برای سوء استفاده برخی مجرمان شده بود.

کد مطلب: ۹۵۷۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سارقان از بهشت سکینه دست خالی بر می‌گردند

به‌گزارش ایسنا، حمیدرضا عسگری اظهار کرد: در حال‌حاضر بیش از ۷۰ درصد از فضای آرامستان بهشت سکینه (س) به دوربین‌های مدار مجهز شده است.

او ادامه داد: با تخصیص اعتبار مناسب و انجام اقدامات زیرساختی مانند جانمایی و کابل کشی ۴۰ دوربین دیگر، به‌زودی تمام فضای این آرامستان تحت پوشش دوربین قرار می‌گیرد.

او افزود: نصب دوربین‌های پلاک خوان که قابلیت عکس‌برداری و ثبت پلاک تمامی خودروهای ورودی و خروجی از سازمان را دارد موجب شده شماره پلاک تمامی خودروها که در این آرامستان تردد دارند به‌طور شبانه روزی ثبت و قابل شناسایی باشد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به اینکه تجهیز صد درصدی محوطه سازمان به دوربین‌های مداربسته عاملی بازدارنده برای وقوع جرم است گفت: شرایط روحی مراجعین بهشت سکینه (س) که تحت تاثیر از دست دادن عزیزانشان هستند مناسب نیست و همین باعث می‌شود آنان در بالا بردن شیشه خودرو و حتی قفل کردن درب آن دقت کافی به خرج ندهند که این امر باعث ایجاد شرایطی برای سوءاستفاده برخی مجرمان شده بود.

این مسئول با اشاره به اینکه در گذشته به‌طور روزانه گزارش‌هایی مبنی‌بر سرقت لوازم داخل خودروهای مراجعین دریافت می‌شد که این امر نارضایتی شهروندان را در پی داشت، افزود: با نصب تابلو و اطلاع‌رسانی درخصوص تحت پوشش بودن فضاها به دوربین‌های مدار بسته، آمار گزارش سرقت در نیمه اول امسال به صفر نزدیک شده است.

عسگری در پایان عنوان کرد: برای ارتقا امنیت این آرامستان و همچنین تسریع حل و فصل موضوعات، طی برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، یک نفر از پرسنل نیروی انتظامی نیز به صورت دائم در محوطه مستقر و درحال گشت زنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار