وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وارد زاهدان شد

زاهدان (پانا) - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مسئولین این استان قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۵۶۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وارد زاهدان شد

علی اصغر مونسان با حضور در گلزار شهدای زاهدان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

شرکت در همایش روز جهانی گردشگری، حضور در شورای راهبردی گردشگری، نشست با بزرگان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان و کشور، دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زاهدان و افتتاح ۲۲ اقامتگاه بومگردی در این استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه مونسان به زاهدان است.

استان سیستان و بلوچستان با ۲۰ شهرستان و داشتن صد‌ها اثر باستانی، تاریخی، فرهنگی و مکان‌های تفریحی و دیدنی، سواحل زیبا، بازار‌های متعدد با کالا‌های داخلی و خارجی، منطقه آزاد و کوه سرافراز تفتان و از همه مهمتر مردمی مهربان و میهمان نواز میزبان مسافران و گردشگران در تمامی فصول سال است. این استان یکی از بخش‌های قدیمی و تاریخی ایران و دارای دیدنی‌ها و امکان تاریخی بسیاری است که کمتر مورد توجه واقع شده‌اند، اما مکان پنهانی است که می تواند در اذهان هر گردشگری زیبایی را ترسیم کند.

جلوه های زیبا و دیدنی سیستان و بلوچستان از دریای عمان تا دریاچه هامون در فصول مختلف، تنوع دل انگیز ی را به همراه دارد.

قلعه های خاکی اما مستحکم ، طبیعت سبز با قامت سر به فلک کشیده درختان خرما و همچنین تماشای بام سیستان و بلوچستان از بلندای تفتان می تواند لحظات خاطر انگیزی را برای مسافران و گردشگران به همراه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار