معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خبر داد: برگزاری همایش روز جهانی گردشگری در زاهدان

زاهدان (پانا) - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اعلام کرد مراسم ملی روز جهانی گردشگری برای نخستین بار در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۶۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خبر داد:  برگزاری همایش روز جهانی گردشگری در زاهدان

علی زینی‌وند در جلسه نشست شورای راهبردی گردشگری اظهار کرد: همایش ملی روز جهانی گردشگری همزمان با روز ملی گردشگری با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در سینماهلال زاهدان برگزار خواهد شد.

زینی وند تصریح کرد: برای اولین بار روز جهانی گردشگری خارج از تهران و به میزبانی استان سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان برگزار می شود.

او افزود: این موضوع فرصت بسیار مغتنمی برای شناخت استان و معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های آن در ابعاد مختلف است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار گفت: ما به این فرصت برای معرفی چهره واقعی استان سیستان و بلوچستان نیاز داریم.

او گفت: در این همایش مهمانان خارجی و همچنین روسای سازمان های گردشگری سراسر کشور و تشکل های گردشگری و میراث فرهنگی در سطح استان حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این همایش به صورت گسترده برگزار و انعکاس ملی و بین المللی خواهد داشت،افزود:از همه مردم و تشکلها انتظار دارم که در برگزاری این همایش مشارکت داشته باشند و در کنار همایش نیز خود را معرفی نمایند.

معاون استاندار حمایت همه دستگاه های دولتی را از اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم ضروری دانست و تاکید کرد که از این فرصت برای معرفی هرچه بهتر استان به نحو مطلوب باید استفاده گردد.

زینی وند درخصوص دستور کار دوم نشست شورای راهبردی گردشگری با عنوان بزرگداشت قیام تاریخی مردم سیستان به خونخواهی امام حسین علیه السلام گفت: بزرگداشت قیام تاریخی مردم سیستان به خونخواهی امام حسین(ع ) در ۲۵ محرم برگزار می شود.

معاون استاندار با اشاره به اینکه این مراسم با رویکرد مردمی برگزار می شود، تاکید کرد: در بزرگداشت این واقعه، جنبه های علمی و مستندی آن به دقت باید مورد توجه قرار گیرد و مقدمات لازم برای ثبت این واقعه به عنوان یک مناسبت مذهبی در تقویم کشور صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار