بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان برگزار می‌شود

تهران (پانا) - ده‌ها شرکت بزرگ داخلی و نمایندگان محصولات خارجی، صنعتگران و مهندسان بخش‌های مختلف حوزه ساخت و ساز و همچنین وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با صنعت ساخت و ساز کشور از هجدهم تا بیست و یکم مهر با حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان که در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود؛ جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

کد مطلب: ۹۵۵۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان؛ در این نمایشگاه بیش از 130 شرکت از جمهوری اسلامی ایران و نمایندگانی از کشورهای چین، ترکیه و روسیه نوین ترین و پیشرفته ترین طرح ها، برنامه ها و پروژه های خود را در سه حوزه (تکنولوژی های نوین، سازه ها و نماها)، ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان در مساحتی بالغ بر 10000 متر مربع و در محل نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان، پل تاریخی شهرستان، برگزار می شود و در آن بسیاری از استان های کشور از جمله استانهای اصفهان، تهران، آذربایجان غربی و شرقی، فارس، یزد، قزوین، قم و کرمان حضور دارند.

علیرضا آموخته مدیر برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان گفت: در این نمایشگاه انواع طرح ها و پروژه های سبک سازی ساختمان، مجتمع سازی، انواع سازه های فلزی، سازه های بتنی، سازه های پیش ساخته ، فنی مهندسی، نظارت، طراحی و دکوراسیون داخلی، ساختمان های هوشمند، بهینه سازی انرژی، درب و پنجره، آسانسور، پله برقی و بالابر ها، پروفیل و آلومینیوم، عایق های حرارتی و صوتی، تهویه و تاسیسات ساختمانی، لوله و پلیمر، کاشی و سرامیک ، شیرآلات، تجهیزات و طرح های نوین ساختمانی ارائه می شود.

وی اضافه کرد: برگزاری چند همایش و نشست علمی، آموزشی با حضور مهندسان، صاحب نظران و استادان دانشگاه ها و مقامات مرتبط برخی از برنامه های جانبی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان است.

آموخته تاکید کرد: این نمایشگاه با هدف کمک به رونق ساخت و ساز، شناخت توانمندی ها و کمبودهای صنعت ساختمان، آشنایی با پیشرفت های روز این صنعت در ایران و جهان، توسعه و گسترش سبک سازی، مقاوم سازی و ساختمان سازی کشور، اشتغالزایی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ویژه برای رویارویی شرکت های فعال در زمینه ماشین آلات، تجهیزات، مصالح، خدمات و تکنولوژی صنعت ساختمان و عمران برگزار می شود.

نمایشگاه امسال، بخش‌های مختلفی را در خود جای داده است که در حوزه «سبک‌سازی و مقاوم‌سازی ساختمان»، شرکت کنندگان مختلف از سازه‌ها و خانه‌های پیش‌ساخته، انواع عایق‌های رطوبتی و حرارتی و انواع دیوارها، جداکننده‌ها و سقف‌های پیش‌ساخته رونمایی می‌کنند.

در قسمت «تولیدات و محصولات دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه» نیز شاهد نمایش کابینت آشپزخانه، شیرآلات ساختمانی، دکوراسیون مدرن، نمای داخلی، انواع کف‌پوش، پوشش ساختمانی، رنگ و انواع کاغذهای دیواری و نرده، حفاظ، پله و جان پناه خواهیم بود.

در حوزه «نما و پوشش‌های خارجی ساختمان» دستاوردهای شرکت‌ها در بخش پوشش سقف و دیوارهای بیرونی، انواع درب و پنجره و انواع عایق‌های حرارتی در معرض بازدید عمومی قرار می‌گیرد.

«مصالح اولیه ساختمانی» بخش دیگری از این نمایشگاه خواهد بود که به ارائه دستاوردهای شرکت‌ها در حوزه‌های بلوک، بتن، آجر و سفال، گچ و سیمان و آهن و فولاد می‌پردازد.

عــلاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با شماره : 36633939-031 و یا 36629096-031 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار