سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

23 هزار دانش آموز کلاس اولی استان بوشهر سال تحصیلی را آغاز کردند

بوشهر(پانا)_سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با ۳۱ شهریور ماه، 23 هزار دانش آموز کلاس اولی استان بوشهر با برگزاری جشن شکوفه‌ها، نخستین سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

کد مطلب: ۹۵۵۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
23 هزار دانش آموز کلاس اولی استان بوشهر سال تحصیلی را آغاز کردند

غلامحسین حسینی صبح امروز در آئین روز شکوفه ها و غنچه ها در دبستان معینی شهر بوشهر گفت : آموزش و پرورش استان میزبان 23 هزار کلاس اولی در 957 آموزشگاه خواهد بود.

حسینی از تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای کلاس‌های درس استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در این راستا نسبت به تامین معلم کلاس ها اقدام شده است تا اول مهر امسال هیچ کلاس درسی بدون معلم نماند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: تقارن روز شکوفه ها با نخستین روز از هفته دفاع مقدس به ما این تکلیف را یادآورشد می‌شود که نسل این آب و خاک را با حماسه دفاع مقدس آشنا کنیم.

حسینی افزود: امید می‌رود بتوانیم نسل جوانی که روزهای دفاع مقدس را ندیده و تجربه نکردند را با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی افزود: تلاش شده هیچ کلاسی بدون معلم نباشد و انتظار می‌رود اولیای دانش‌آموزان هرجا نقدی دیدند به ما انتقال دهند تا بتوانیم زمینه تربیت دانش‌آموزانی کوشا و در تراز هدف‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت کنیم.

جشن کلاس اولی‌ها با حضور مسئولین ، اولیاء و دانش آموزان در دبستان معینی بوشهر برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار