برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان خراسان رضوی

مشهد (پانا)- با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع) و مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۵۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان خراسان رضوی

سردار یعقوب‌علی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این جلسه گفت: در نگاه تحولی به مسائل فرهنگی و تربیتی هماهنگی و عظم مشترک در استان وجود دارد اما یکی از کمبودها، خلاء تشکیلاتی استمرار رصد برنامه ها و تدبیر است و آن خلاء را اگر در واحد آموزشی مدرسه بررسی کنیم حتما وجود چنین هسته ای لازم است و مدیر مدرسه حتما باید دغدغه تربیتی و مسائل فرهنگی را داشته باشد و در این بین انجمن اولیاء و مربیان، خانواده، معلم، دانش آموز و محیط همگی مهم هستند.

وی افزود: تربیت در عرصه اتفاق می افتد و ما باید عرصه های تربیتی را گسترش دهیم و دانش آموز فقط در مدرسه تربیت نمی شود و تربیت را باید به دیگر اوقات دانش آموز مثل مسجد منتقل کنیم و طرح شهید بهنام محمدی از جمله طرح هایی است که عرصه های تربیتی و اخلاقی فراوانی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.

نظری تصریح کرد: سنین نوجوانی سنی بسیار حساس است و باید به سرعت با نوجوانان و جوانان ارتباط برقرار کرده و برای آن ها برنامه و محتوا تعریف کنیم تا بتوانند راه صحیح و اصولی را پیدا کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) اظهار کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی جنگ وجود دارد و باید با سیاست سنگر به سنگر و مدرسه به مدرسه پیش رویم و مدرسه ما یک واحد عملیاتی در حوزه فرهنگی و تربیتی محسوب می شود.

وی در پایان گفت: کنگره دوم شهدای استان خراسان رضوی در سال 1400 برگزار خواهد شد و ما در حال تدارک مقدمات کار هستیم و قطعا یکی از مخاطبین اصلی این کنگره دانش آموزان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار