لیگ اروپا؛ استارت منچستر و رم شیرین شد

تهران (پانا) –در اولین هفته از مرحله گروهی لیگ اروپا، تیم‌های مدعی منچستر یونایتد و آ.اس.رم با پیروزی خانگی کار خود را آغاز کردند.

کد مطلب: ۹۵۴۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
لیگ اروپا؛ استارت منچستر و رم شیرین شد

هفته اول از مرحله گروهی لیگ اروپا با برگزاری 12 بازی همزمان به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی این ساعت که از گروه 12 برگزار شد، منچستر یونایتد برای اولین بار در تاریخ به مصاف آستانه قزاقستان رفت و در حالی که برتری کاملی در بازی داشت به سختی دروازه حریف را باز کرد و در نهایت با تک گل گرینوود که در دقیقه 73 به ثمر رسید، یک بر صفر برنده شد.

در دیگر بازی این گروه، پارتیزان که هر دو بازی تاریخش مقابل آلکمار با برد تمام شده بود، در دیداری خانگی با این تیم با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. در این بازی آلکمار از دقیقه 27 ده نفره شده بود.

در سایر بازی‌ها و از گروه 7، پورتو برای ادامه روند بردهای متوالی‌اش مقابل یانگ بویز قرار گرفت و با دبل سوارس مهاجم برزیلی‌اش به پیروزی 2 بر یک رسید تا این روند ادامه پیدا کرد.

شاگردان استیون جرارد در تیم گلاسکو رنجرز میزبان به امید تاریخ‌سازی به مصاف فاینورد رفتند و با پیروزی یک بر صفر به هدف خود رسیدند.

از گروه 8، اسپانیول که در آخرین بازی خانگی‌اش با شکست سنگین زمین را ترک کرده بود، برای جبران آن بازی به مصاف فرنکواروس مجارستان رفت اما نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک نگرفت.

لوداگورتس بلغارستان برای طی کردن پانزدهمین بازی رسمی بدون باخت از زسکا مسکو میزبان کرد و توانست با پیروزی قاطع 5 بر یک جشنواره گل راه بیاندازد.

در گروه 9، گنت در شبی که میلاد محمدی را روی نیمکت داشت، برای ادامه روند بردهای خانگی‌اش میزبان سنت آتین بود و توانست به پیروزی 3 بر 2 برسد.

وولسبورگ که سه تساوی متوالی در هفته‌های اخیر داشت، در حضور هوادارانش به مصاف تیم اوکراینی الکساندریا رفت و با پیروزی 3 بر یک این نوار ناکامی را پاره کرد.

از گروه 10، آ.اس.رم در حضور هوادارانش در ورزشگاه المپیکو مقابل باشاک شهیر آتش‌بازی راه انداخت و به پیروزی قاطع 4 بر صفر رسید.

مونشن گلادباخ به امید کسب اولین برد خانگی این فصل مقابل ووسلفبورگ اتریش ایستاد اما در عین ناباوری تن به شکست عجیب 4 بر صفر داد.

در گروه 11، تیم بحران‌زده وولورهمپتون که در مرحله قبل با حذف تورینو راهی مرحله گروهی شده بود، در دیداری خانگی با براگا پرتغال با یک گل شکست خورد.

اسلوان براتیسلاوا هم در اولین بازی تاریخش مقابل بشیکتاش به برد دور از انتظار 4 بر 2 رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار