باحضور معاونت هماهنگی استاندار و جمعی از خیرین مدرسه ساز:

دبیرستان دخترانه حضرت رقیه (س) روستای رهنه افتتاح شد

تایباد(پانا)- با حضور معاون هماهنگی استاندار خراسان رضوی ، معاون مشارکت های اداره کل نوسازی ، فرماندار شهرستان و جمعی از خیرین مدرسه ساز دبیرستان دخترانه حضرت رقیه (س) در روستای رهنه افتتاح شد .

کد مطلب: ۹۵۴۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
دبیرستان دخترانه حضرت رقیه (س) روستای رهنه افتتاح شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تایباد در این مراسم ضمن تشکر از کمک های خیرین نیک اندیش ، زحمات و تلاشهای مسئولین و دست اندرکاران این پروژه گفت: آثارعمل نیک خیرین همیشه ماندگار خواهد بود، خّیرین اموال خود را برای آینده بچه های این مرز و بوم انفاق می کنند تا فرزندان ما بتوانند در کلاس های مناسبی درس بخوانند و در آینده شاهد پیشرفت آنان و جامعه باشیم.

مولوی توکلی امام جمعه اهل تسنن شهرستان تایباد نیز دیگر سخنران این مراسم بود.

مولوی توکلی با اشاره به ارزش اخروی مدرسه سازی گفت : بهترین سرمایه گذاری، مدرسه سازی است. مدرسه سازی توشه آخرت است. مادامی که فرزندان این مرز و بوم در این مدارس تحصیل می‌کنند این ثواب جاری می‌باشد. هیچ سرمایه‌ای بالاتر از علم و دانش نیست. خوشا به حال کسانی که فراهم آوردن توشه آخرت را در انجام خدمات عام المنفعه خیر و خداپسندانه جستجو می‌کنند و سعادت دنیوی و اخروی را در محضر خداوند سبحان پاداش خواهند گرفت.

در این مراسم براتی معاون استاندار و خانم خاکباز نماینده خیر مدرسه ساز مقیم در خارج از کشور نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه تعدادی پک لوازم التحریر به ارزش 44 میلیون ریال توسط خیرین بزرگوار به دانش آموزان این آموزشگاه اهدا شد. بازدید از کلاسها ، نمایشگاه محصولات بومی و محلی دانش آموزان ، شاهنامه خوانی و گپ و گفت صمیمی خیرین با دانش آموزان از دیگر بخش های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار