مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی: حوزه فرهنگ در کشور از مظلوم ترین حوزه هاست

دشمن تلاش دارد با ابزار رسانه ای انقلاب را از درون به استحاله بکشد

تبریز (پانا) - مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با بیان اینکه حوزه فرهنگ در کشور از مظلوم ترین حوزه هاست، اهتمام ویژه در این خصوص را با به کارگیری همه داشته هایمان ضروری خواند و گفت: دشمن تلاش دارد با ابزار رسانه ای در قالب هجمه فرهنگی انقلاب را از درون به استحاله بکشد.

کد مطلب: ۹۵۳۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی: حوزه فرهنگ در کشور از مظلوم ترین حوزه هاست

مرتضی صفری در آیین تکریم و معارفه مسئول پیشین و جدید بسیج رسانه آذربایجان شرقی با بیان اینکه همدلی اهالی رسانه در استان ظرفیت خوبی است و باید قدر آن را دانست، به هم افزایی بیشتر رسانه های استان در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن تاکید کرد.

وی با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب در خصوص تشکیل جبهه فرهنگی در مقابله با دشمن، بیان کرد: دشمن در عرصه فرهنگی با ابزار رسانه به شدت می تازد چرا که هوشمندانه، برنامه ریزی شده و با زیرساخت های قوی به میدان آمده است.

صفری با بیان اینکه حوزه فرهنگ در کشور از مظلوم ترین حوزه هاست، اهتمام ویژه در این خصوص را با به کارگیری همه داشته هایمان ضروری خواند و گفت: دشمن تلاش دارد با ابزار رسانه ای در قالب هجمه فرهنگی انقلاب را از درون به استحاله بکشد و جهادی دفاع مقدس گونه مقابله با آن می طلبد.

وی به تلاش های دشمن در حصوص فشار اقتصادی روی مردم و ناامید کردن آن ها در این چند سال اخیر اشاره و بیان کرد: دشمن تلاش می کند با ایجاد ناامیدی و بروز ناراحتی در بین مردم به اهداف خود برسد ولی تاکنون موفق نشده و علت آن در صحنه بودن رسانه ها و بصیرت دهی آن ها به مردم بوده است.

صفری یکی از ویژگی های بسیج رسانه آذربایجان شرقی را توجه به منافع ملی و اساسی انقلاب برشمرد و افزود: توجه به این محورها و ارزش ها نکته ارزشمندی است که بسیج رسانه در تقویت آن نقش تاثیرگذاری دارد.

در این مراسم، از خدمات روح الله دهقان نژاد به عنوان مسئول پیشین بسیج رسانه آذربایجان شرقی تجلیل و رامین نظام خواه به عنوان مسئول جدید بسیج رسانه استان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار