معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:

تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی و آبخوری بیش از 52 آموزشگاه در سکونتگاههای غیر رسمی استان

اراک (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی از تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی و آبخوری بیش از 52 آموزشگاه در سکونتگاههای غیر رسمی این استان در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۳۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی و آبخوری بیش از 52 آموزشگاه در سکونتگاههای غیر رسمی استان

« مهدی دمنه» افزود: در سال 1397 بالغ بر 22 میلیارد ریال اعتبار جهت تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی،ورزشی و پرورشی استان واقع در سکونتگاههای غیر رسمی اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: بازسازی و تعمیر سرویس های بهداشتی و آبخوری مدارس و بهسازی مدارس از نظر شاخص های بهداشت محیط و ایمنی از جمله اولویت های ستاد پروژه مهر در تابستان امسال بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: به همین منظور، از محل اعتبارات تخصیصی تملک دارایی طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی - حاشیه نشینی وزارت کشور سرویس بهداشتی و آبخوری تعداد 52 آموزشگاه واقع در سکونتگاههای غیر رسمی استان در تابستان امسال، بر اساس شاخص های مورد نظر تعمیر، بهسازی و استاندارد سازی شد.

دمنه خاطر نشان کرد: از مجموع 22 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته جهت تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی،ورزشی و پرورشی استان مرکزی، علاوه بر تعمیرات ذکر شده؛ تجهیزات قابل توجهی در بخش، لزومات ورزشی، آموزشی و پرورشی تهیه و برای این مدارس در نظر گرفته شده است که به زودی در اختیار واحدهای آموزشی مورد نظر قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار