نشست شورای آموزش و پرورش استان با حضور مسئولین برگزار شد

کرمانشاه (پانا) - نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه با حضور مسئولین و رؤسای ادارات برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۳۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای آموزش و پرورش استان با حضور مسئولین برگزار شد

نشست شورای آموزش و پرورش استان با محوریت پروژه مهر با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، مدیر کل آموزش و پرورش و رؤسای ادارات استان در سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد .

در ابتدای این دیدار الهی‌تبار، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، با اشاره به بازگشایی مرز خسروی و نقش آن در توسعه استان از تمامی دست اندرکاران این امر مهم قدردانی کرد.

وی با اشاره به اهمیت مقوله تعلیم و تربیت و حوزه آموزش و پرورش در آینده کشور، مدرسه را مکان مقدسی دانست که در آن فرزندان این مرز و بوم رشد می‌یابند و خواستار همکاری و همبستگی تمامی ادارات و ارگان‌های استان جهت بازگشایی هرچه با شکوه تر مدارس و آغاز فصل تعلیم و تربیت شد.

در ادامه مجید یزدان‌پناه، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با بیان اهم فعالیت‌های انجام شده جهت آغاز سال تحصیلی پیش‌رو گفت: برای سال تحصیلی آتی اقداماتی جهت تامین کادر آموزشی مدارس و همچنین بررسی وضعیت مدارس سراسر استان به ویژه مناطق زلزله زده و محروم و رفع مشکلات و موانع پیش‌روی آن‌ها صورت گرفته است.

یزدان ‌پناه در ادامه افزود: تمامی عوامل و شرایط درون سازمانی آماده و مهیا است و امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها شاهد آغاز مطلوب و بدون دغدغه فصل تعلیم و تربیت باشیم.

در این نشست جمعی از مسؤولین استان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و آمادگی ادارات متبوع خود را جهت همکاری مطلوب با آموزش و پرورش اعلام کردند.

در پایان دبیرخانه ستاد پروژه مهر استان گزارش کاملی از فعالیت‌های انجام شده در راستای پروژه مهر سال جاری اداره کل آموزش و پرورش ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار