تبیین برنامه های معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین

ورامین (پانا) - با حضور مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین ، همایش معاونین و مربیان پرورشی منطقه در کانون فرهنگی هدایت شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۲۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تبیین برنامه های معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین

دراین جلسه امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین در سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش با تاکید بر اجرای برنامه های مطلوب در ماه محرم از سوی معاونین و مربیان پرورشی در مدارس اظهار داشت: شما مربیان پرورشی الگوی دانش آموزان هستید .

او در ادامه ضمن تقدیر از همراهی معاونین پرورشی و مربیان امور تربیتی در بحث اردوی راهیان نور و تاکید بر حضور دانش آموزان و مربیان در نماز جماعت مدارس خاطر نشان کرد: برداشت از سند تحول بنیادین در راستای مسائل تربیتی می باشد و معلم نیزباید حرفه ای باشد.

محمدی بیان داشت: ما باید دانش آموزان را به گونه ای تربیت کنیم که فردی مفید و تاثیر گذار در جامعه باشند چراکه آینده سازان کشور این قشر هستند و بر همین اساس باید معاونین پرورشی که ویترین مدارس هستند این منزلت و جایگاه را حرفه ای شدن را در مدارس حفظ نمایند .

در ادامه سیلسپور معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز ضمن ارائه گزارش انجام شده در حوزه پرورشی بیان داشت : حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی به مانند حوزه‌های دیگر آموزش و پرورش از حساسیت زیادی بر خوردار است .

او تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید فعالیتهای حوزه پرورشی و تربیت بدنی می بایست الویت بندی شده تا به نحو احسن این مهم تحقق یابد .

سیلسپور اضافه کرد :دانش آموزان ورامین از ظرفیت‌ها و پتا نسیل‌های زیادی بر خوردارند و باید از این ظرفیتها استفاده بهینه شود .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین ضمن تجلیل از کسب رتبه‌های بی شمار دانش آموزان و فرهنگیان در این حوزه، برنامه ریزی جهت استفاده بهینه از فضاهای تربیتی و ورزشی حوزه پرورشی، ساماندهی دقیق مربیان و ،معاونین پرورشی، ساماندهی مربیان بهداشت،مربیان تربیت بدنی ومشاوران در مدارس،نظارت بر عملکرد همکاران، اهمیت دادن به مسئله امربه معروف ونهی از منکر،اقامه نماز جماعت و نماز جمعه و تشکیل شورای عفاف و حجاب را از مهمترین اهداف این معاونت بر شمرد.

در حاشیه جلسه علیرضا کاظمی کارشناس مسئول حوزه امور تربیتی آموزش و پرورش ورامین نیز نکاتی را در خصوص شرح وظایف مربیان و معاونین پرورشی مطالعه دقیق سند تحول بنیادین و تبیین منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)را به عنوان اصلی ترین وظیفه مربیان پرورشی به عنوان پرچم داران ولایت دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار