مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

تقویت و عملیاتی کردن تفویض اختیار از الزامات مهم تحول نظام آموزش و پرورش است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: تشکیل جلسات هماهنگ ،منظم و مستمر با همکاران و کارشناسان، نقش بسیار موثری در کاهش تمرکز در راستای عملیاتی کردن تفویض اختیار دارد.

کد مطلب: ۹۵۱۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تقویت و عملیاتی کردن تفویض اختیار از الزامات مهم تحول نظام آموزش و پرورش است

حمیدرضا رخشانی در دومین روز جلسه قطب پنج، کشور که با حضور مشاور وزیر و مدیران کل استانهای یزد، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد، بر لزوم نظارت هرچه بیشتر در تفویض اختیار تاکید کرد.

او گفت: تشکیل جلسات هماهنگ، منظم و مستمر با همکاران و کارشناسان، نقش بسیار موثری در کاهش تمرکز در راستای عملیاتی کردن تفویض اختیار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: یکی از سامانه های مدیریتی کار آمد در آموزش و پرورش وضع قوانین همسو با اختیارات و تمرکز زدایی می باشد.

او تبیین، تقویت و عملیاتی کردن فعالیتهای تفویض اختیار را از الزامات مهم تحول نظام آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: این برنامه بزرگ باید در تمامی سطوح آموزش و پرورش تا کف مدرسه و در تمام مقاطع تحصیلی تحقق یابد.

به گزارش پانا با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش چهارمین نشست قطبی کشور طی دو روز در سالن اجتماعات آموزش و پرورش خراسان جنوبی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار