تنیس اوپن آمریکا؛ صعود آسان فدرر در شب حذف تلخ جووکوویچ

(پانا) – در 4 بازی ابتدایی از مرحله چهارم مقدماتی تنیس اوپن استرالیا، فدرر به راحتی راهی یک چهارم نهایی شد اما جووکوویچ از دور رقابت‌ها به اجبار کنار رفت.

کد مطلب: ۹۵۱۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تنیس اوپن آمریکا؛ صعود آسان فدرر در شب حذف تلخ جووکوویچ

مرحله چهارم مقدماتی تنیس اوپن آمریکا در بخش مردان با برگزاری 4 بازی آغاز شد.

در اولین بازی، راجرر فدرر سوئیسی در دیدار با دیوید گوفین از بلژیک کار سختی نداشت و با پیروزی 3 بر صفر در دیداری که تنها یک ساعت و 22 دقیقه طول کشید زمین را ترک کرد. این سومین برد متوالی فدرر مقابل گوفین بود که ثبت شد.

سپس اولین دیدار تاریخ، گریگور دیمیتروف از بلغارستان و الکس دی مینوئار از استرالیا با همین نتیجه به سود تنیسور بلغارستانی به پایان رسید.

اما در بازی‌هایی که بامداد امروز آغاز شد، دومینیک کوپر آلمانی مقابل دنیل مدودف از روسیه که رنکینگ 5 جهان را در اختیار دارد به رغم اینکه ست اول بازی را برده بود، در نهایت با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. این دو تنیسور برای اولین بار در تاریخ بود که با هم روبرو می‌شدند.

اما در آخرین بازی، نواک جووکوویچ از صربستان که رده یک در رنکنیگ جهانی را در اختیار دارد به مصاف استانیسلاس واورینکا از سوئیس رفت. در حالی که یک ساعت و 49 دقیقه از بازی می‌گذشت و واورینکا توانسته بود 2 ست را به سود خود تمام کند، به علت مصدومیت جووکوویچ بازی نیمه تمام ماند و مرد شماره یک تنیس جهان از ادامه رقابت انصراف داد تا یکبار دیگر مقابل این تنیسور سوئیسی شکست بخورد. آخرین تقابل این دو تنیسور 3 سال قبل در همین مسابقات اوپن آمریکا بود که با پیروزی 3 بر یک واورینکا به پایان رسید.

بدین ترتیب در مرحله یک چهارم نهایی، واورینکا با مدودف دیدار خواهد کرد و فدرر به مصاف دیمیتروف می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار