آمادگی پلیس پایتخت در ایام محرم و صفر

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی پایتخت با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم گفت که نیروی اننتظامی همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا عزاداری عزادارن سید سالار شهیدان در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

کد مطلب: ۹۵۱۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی پلیس پایتخت در ایام محرم و صفر

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی در این باره اظهار کرد: در حقیقت محرم و صفر باعث شد که اسلام اصیل و راستین که همان اسلام ناب محمد (ص) سینه به سینه و نسل به نسل از کوران حوادث مختلف به سلامت عبور کند و به دست ما برسد.

وی با اشاره به اینکه حماسه عاشورا حماسه ای تاریخ ساز شد و ندای مظلومیت، حقانیت و حق طلبی سالار شهیدان همچنان در گوش زمان طنین انداز است گفت: امام حسین(ع) همه هستی خود را فدا کرد تا اسلام فدای تزویر، ریا و نفاق نشود.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: نیروی انتظامی خود را خادم و خدمتگزار مردم می داند و همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا عزاداری عزادارن سید سالار شهیدان در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

وی با تاکید براینکه بی نظمی، ایجاد راه بندان و ایجاد مزاحمت صوتی در مراسم سید سالار شهیدان پذیرفتنی نیست گفت: باید تلاش کنیم بگونه‌ای رفتار نشود که بیگانگان، مفسدان و معاندان از آن بهره برداری منفی کنند.

سردار حسین رحیمی گفت: امام حسین (ع) نماد و اسوه همه خوبی هاست، از این رو لازم است که در نهایت نظم و انظباط مراسم عزای حسینی را اقامه و از هر عملی که موجب وهن مذهب شود به شدت دوری کنیم.

وی افزود: در ایام محرم و صفر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با آمادگی صد در صد آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار