مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

دستورالعمل بوفه مدارس با کار کارشناسی اجرایی شود

قزوین (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در مورد دستورالعمل بوفه مدارس باید کار کارشناسی شود و سپس اجرا گردد.

کد مطلب: ۹۵۰۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دستورالعمل بوفه مدارس با کار کارشناسی اجرایی شود

جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی صبح امروز با محوریت لباس فرم و بوفه مدارس با حضور خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، علی انصاری معاون پرورشی اداره کل، جبار حسنعلی پور رئیس سازمان دانش آموزی استان و جمعی از کارشناسان در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش قزوین برگزار شد.

خیرالله رحمانی در این مراسم اظهار داشت: کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان باید به صورت کارشناسی به مسائل نگاه کرده و پس از بررسی ابعاد گوناگون، نتایج را در شورای برنامه ریزی مطرح کنند تا تصمیم گیری لازم در خصوص آن ها اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه در مورد دستورالعمل بوفه مدارس باید کار کارشناسی شود و سپس اجرا گردد، بیان کرد: در گذشته یکسری نواقص در اجرای این دستورالعمل وجود داشته است که ما باید برای رفع این نواقص برنامه ریزی های لازم را به عمل آوریم تا همه بوفه های مدارس موظف به دریافت مجوز شوند و ضمانت های اجرای آن نیز در نظر گرفته شود.

رحمانی نظارت بر بوفه های مدارس را مهم دانست و گفت: بوفه مدارس از حساسیت خاصی برخوردار است و ما باید تغذیه سالم را در بوفه های مدارس استان داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: باید بوفه های مدارس درجه بندی و بر اساس این سطوح، برنامه های تشویقی برای آن ها در نظر گرفته شود و بوفه ها به سمت رعایت مسائل بهداشتی و تهیه تغذیه سالم حرکت کنند.

رحمانی در پایان با تأکید بر اجرای قانون، اظهار کرد: همه ما باید در راستای قانون حرکت کنیم و قانون معیار تمام فعالیت های ما باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار