دّری: ماموریت آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان چند ساحتی است

تهران (پانا) - مراسم تقدیر از برگزیدگان کنکور سراسری ۹۸ شهر تهران، با حضور عبدالرضا فولادوند، رییس آموزش و پرورش شهر تهران، علیرضا محجوب و مصطفی کواکبیان نمایندگان مجلس و برخی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش در محل دبیرستان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دّری: ماموریت آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان چند ساحتی است


پانته‌آ دّری، معاون آموزش متوسطه آموزش پرورش شهرتهران، با بیان اهمیت تربیت دانش آموزان در چند ساحت، گفت: در نظام جدید آموزش، ماموریت و رسالت آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان چند ساحتی است؛ یعنی دانش آموزانی که یک رشد متوازن در همه ی ابعاد وجودی شان اتفاق افتاده است. ما باید دانش آموزان کارآفرین تربیت کنیم یعنی دانش آموزانی که توانایی های خود را بشناسند و بتوانند از آن ها با خلاقیت و نوآوری بهره برداری کنند.


وی با اشاره به این که آموزش و پرورش باید با یک شیب ملایم به سمتی برود که صرفا ساحت علمی و فن آورانه و یا صرفا رقابت کنکور مورد توجه قرار نگیرد؛ افزود: صرفا رقابت در کنکور نمی‌تواند مهارت دانش آموزان را نشان بدهد. امسال بالغ بر ۶۰ هزار نفر از دانش آموزان ما بر اساس نظام جدید تحصیل کردند که برگزیدگان امروز، اولین فارغ التحصیلان نظام جدید درسی هستند و ما نیز از آنها حمایت خواهیم کرد.

دّری در پایان گفت: رتبه های یک تا ده در تهران ۲۲ نفر هستند و این در حالی است که ما از شرایط کیفی آزمون کنکور امسال اطلاعی نداشتیم. رتبه های تک رقمی کنکور امسال را، دانش آموزانی از انواع مدارس دولتی، سمپاد، البرز و غیردولتی تشکیل دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار