گردهمایی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - گردهمایی کارشناسان روابط عمومی حوزه ستادی ، نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان با حضور رئیس و کارشناسان اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان در مرکز آموزشی رفاهی خانه معلم شماره 3 اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۹۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد

در این گردهمایی که با حضور کارشناسان روابط عمومی شهرستان های اصفهان برگزار شد، ابتدا رحمت اله ممیز،مشاورمدیرکل و رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان ضمن خیر مقدم به مدعوین از برنامه های پیش رو در روابط عمومی خبر داد. پس از آن دوره ضمن خدمت نحوه کار با سامانه جدید آموزش و پرورش نواحی آموزش داده شد که در انتهای دوره، لوح تقدیر نیز به شرکت کنندگان اعطا شد.

رحمت اله ممیز در خصوص هدف از برگزاری این دوره گفت: این دوره آموزشی به منظور کسب مهارت بیشتر مسئولین روابط عمومی نواحی و رفع ایرادات آنان در بارگزاری اخبار در سایت آموزش و پرورش و همچنین دریافت پیشنهادات کارشناسان برای بهبود امور روابط عمومی برگزار شده است.

ممیز با اشاره به نقش روابط عمومی در آموزش و پرورش نواحی گفت: شما مسئولین روابط عمومی مهم ترین نقش را در هماهنگی برنامه های اداره خود دارید.

وی با تاکید بر بحث تکریم ارباب رجوع در ادارات گفت: باید بدانید که مردم عیال الله هستند. وقتی شخصی به اداره شما مراجعه می کند، سعی کنید در حداقل زمان ممکن به امور او رسیدگی شود. اگر این کار انجام شد ارزش و مقام شما بالا می رود.

گفتنی است در این مراسم از علیرضا مهدی و ناصر قندی مسئولین سابق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان نیز تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار