با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد؛

آئین تجلیل از مقام آوران مرحله کشوری پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی

زاهدان (پانا) - آئین تجلیل از دانش آموزان مقام آور مرحله کشوری پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، معاون متوسطه اداره کل وجمعی ازاولیاء دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۹۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آئین تجلیل از مقام آوران مرحله کشوری  پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی

حمید رضا رخشانی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای دانش آموزان و معلمان اظهار کرد: تلاش و اراده برای رسیدن به اهداف وموفقیت در زمینه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی ضروری است.

او افزود: دانش آموزان خلاق، پرسشگرو ایده پرداز اصلی ترین سرمایه کشورونظام تعلیم وتربیت هستند که با تلاش و اراده خود فعل خواستن را به توانستن تبدیل می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همکاری و تعامل اولیاء و مدیران مدارس را در جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت، فرآیند آموزشی، پرورشی و برنامه های مطالعاتی فرزندان این سامان مهم بیان کرد.

رخشانی ادامه داد: این موفقیت حاصل برنامه ریزی، تلاش و کوشش دانش آموزان وهمچنین راهنمایی معلمان و مدیران دلسوز است.

او جشنواره نوجوان خوارزمی را با رویکرد فناوری‏های نوین، فرصتی برای شناسایی و پرورش استعدادها، خلاقیتها‏، تقویت روحیه پژوهش و نوآوری عنوان کرد.

به گزارش پانا 11 دانش آموز دوره اول متوسطه استان در مرحله کشوری پنجمین دوره مسابقات نوجوان خوارزمی در اصفهان موفق به کسب 3 رتبه اول کشوری(در محورهای زبان و ادبیات فارسی، زبان های خارجی و فعالیت های آزمایشگاهی)، دو رتبه دوم(دست سازه وبازارچه) و یک رتبه سوم(پژوهش) شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار