اختتامیه پایگاه تابستانی کانون فرهنگی،تربیتی پسرانه شهید رجایی ناحیه ی2 اردبیل

اردبیل (پانا) - آیین اختتامیه پایگاه تابستانی کانون شهید رجایی ناحیه 2 اردبیل با حضور معاونان پرورشی و فرهنگی و تربیت بدنی و سلامت اداره کل و مدیر ناحیه در سالن همایش کانون برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۴۹۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه پایگاه تابستانی کانون فرهنگی،تربیتی پسرانه شهید رجایی ناحیه ی2 اردبیل

سید غلامحسن خلیلی موسوی ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در آیین اختتامیه پایگاه تابستانی کانون شهید رجایی ناحیه 2 اردبیل اظهار کرد: پایگاه های اوقات فراغت امسال با استقبال چشمگیری از سوی نوجوانان و جوانان همراه بود و این پایگاه ها توانست زمینه رشد و شکوفایی آنان را فراهم کند .

او افزود: این پایگاه ها به منظور ایجاد روحیه شادی و نشاط در آنها، تقویت روحیه خود باوری و ایجاد خلاقیت و مهارت آموزی بر پا شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت جامعه،همگان را به ورزش کردن و تفریحات سالم فراخواند وافزود: با توجه به افزایش تعداد افراد چاق در جامعه ورزش کردن و تغذیه سالم امری ضروری می باشد.

منصور صاحب ،معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان نیز اظهار داشت: بهره گیری مناسب از اوقات فراغت، توان لازم را برای بخش های دیگر زندگی به دانش آموز می دهد و دانش آموزانی که برای اوقات فراغتشان بهتر برنامه ریزی می کنند، بهتر ازسایر دانش آموزان به نیازهای زندگیشان پاسخ می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار